★ Frulle med en ladugårdsdörr

Jag och Micke pratade om tatueringar igår... Han vill tatuera in Linnéa någonstanns på kroppen, på armen tror han.
Då sa jag "Eller så tatuerar du in Ida nånstanns... Om vi skiljer oss så kan du ju alltid sätta in ett SL framför Ida..."
"Vad blir det då, Elsa?" Säger han. HAHAHAHAHAHA. ELSA??? Näää men SLIDA säger jag och tokskrattar.
Min lilla analfabet <3

Fick sms från min syster igår... Då frågar William vem det var ifrån "Från Janet" svarar jag... "Jaha, och vad äter en sån då? Säkert varmkorv!"  hahahahaha, min normala lilla familj? =D

Nu ska jag och William äta frukost, Linnéa ligger och knorrar och gnisslar i sömnen... Hon låter som en ladugårdsdörr. På riktigt!! Micke ligger och sover för han tog henne inatt =)

När han vaknar sen så ska vi åka och köpa en ny säng till William. Nu är det dags!! Han är för stor och madrassen för tunn för honom i växasängen. Min lilla jätte =)

Nähepp, frukost var det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0