★ Hoj haj

Hoj haj! Det sa alltid min mormor <3

Idag har jag och Linnéa varit i Södertälje med Fitri. Vi var inne på Babyland en sväng sedan så käkade vi lättare lunch inne i stan. Med semla till efterätt =P Yum yum!!



Skojja inte att den här satt fint!!



Medans jag åt min med kärlek så ville Fitri mörda sin??



Fröken dubbelhaka sov medans vi moffade

Jag har sovit middag ett par timmar så jag har inte ätit middag än, borde ta tag i det med magen är helt i olag igen. Förstår inte varför det blir såhär...?? Usch, blir äcklad av mig själv. Skäms ju!



Mina 2 underbara barn!!!



Han tar hand om sin syster. Min underbara gulleplutts son <3



2 stycken tröttfisar =)



En liten 5 veckors skrutta!

Denna vecka har William varit på dagis, tis-ons-tors. Han säger att han har tråkigt på dagis men är på så himla bra humör när han kommer därifrån och fröknarna säger att han har haft jätte kul!
I Tisdags så var jag som sagt hos Cammen medans Wille var på dagis, igår var jag bara hemma med Linnéa. Hon och jag endast. Det var första gången som vi var det och det behövde vi båda, få ro om varrann i lugn och ro!
Idag var jag ju i Tälje med Fitri... Imorgon är han hemma så då myser vi fram till Micke vaknar, när han gjort det så ska vi åka till Hjortensbergsbadet i Nyköping =) Ojojojoj vad Wille längtar!

Vi vill göra något med honom då han hamnat lite i skymundan dessa veckor, han har mest spelat tv spel =( Så han fick välja mellan att gå på SSK match i hockey eller åka till badhuset. Hockeyn som han annars velat gå på fanns inte ens på listan när han fick välja ;) hihi. Nu pratar han om bubbelpoolar och att han ska visa oss att han kan simma osv. Eftersom badhuset här i byn inte är det roligaste så styr vi bilen mot Nyköping istället =)
Ska bli himlans kul! Jag längtar nog lite jag också ;)

Min nya mobiltelefon som Micke fyndade till mig är ju helt rutten =( Den hakar upp sig och alla bokstäver och ikoner blir helt hackade och displayen blir helt randig, straxt därefter så stänger den av sig. Och klockan säger att den 7 på morgonen fast den är 12 osv... Kanske inte var så bra att köpa en lagad vara ändå? Tur att det är garanti men ändå, drygt att åka upp till Stockholm för att lämna in den och sen vara utan mobil hur länge som helst? Min förra mobil har jag ju inte kvar längre... Men men...

Nähe, nu kan jag inte sitta här längre... Men William ville skriva lite:

6yulö98k,ökhhgkhtrfcvzxtlök,hbnjnvfkhgfthj

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Hahaha =D Nää, inte mörda.. Jag ville trycka i mig den o skita i maten!! =P Tack för idag pruttfia.. Undrar om McDonalds uppskattar attack-skitare?? Haha!! Stackarn..

Nehe.. klockan är väl halv 16 hos dig nu?? Middag snart då ;) Pöss..

2011-01-13 @ 21:25:39
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha, dom får fan gilla läget med attack skitare, jag betalade ju för det ;)

2011-01-13 @ 21:43:36
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken liten sötnos hon är lilla Linnéa! Knubbis och supergullig!



Kram

2011-01-14 @ 21:46:51
Postat av: Caroline

Vilken liten sötnos hon är lilla Linnéa! Knubbis och supergullig!



Kram

2011-01-14 @ 21:47:31
URL: http://novaochneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0