★ Badhuset

Vilken UNDERBAR dag! Vi har faktiskt haft barnvakt till Linnéa idag, för att få tillbringa mystid med William. Idén var helt och hållet min svärmors, hon ville så gärna ha mystid med skruttan och tyckte att vi kunde göra nåt med William som hamnat lite i skymundan senaste tiden då vi haft det lite tufft med lillan och hennes enorma skrikperioder. Vi har turats om med henne medans den andre lagat mat osv. William har hamnat framför tv:n... som vanligt. 

William fick själv välja vad vi skulle hitta på och han valde att åka till Nyköping och bada i badhuset! Så vi 3 åkte dit och hade så fasligt roligt! Herregud vad vi åkte vattenrutschkana! WIHOOOO! Man blir ju som ett barn på nytt ju =P 
Det var så himla mysigt att få vara med William och ge han 100% fokus och uppmärksamhet! Han var så otroligt lycklig, han hade SÅÅÅ roligt, och vi med =) När vi badat färdigt och gick till bilen så gick det i slow motion, William var helt slut =D

 

Vi stannade till på Max och åt lite käk, William som inte är så förtrjust i snabbmats burgare åt upp HELA!
Han var lite hungrig =P Såklart fick han en glass efteråt. Mumma!
Vi hann knappt lämna parkeringen förrens han somnade i bilen =)
Hemma hos svärmor hade det gått super bra, hon hade sovit nästan hela tiden och ätit 1 gång. Vi var borta ca 4 timmar.
Jag saknade henne redan på motorvägen påväg till nyköping så några krokodiltårar lämnade mina ögon för en lättare vandring ner mot kinden =P MEN, svärmor är BVC sköterska så jag var inte orolig...Hon har nog alla kunskaper.... =)



Den här latmasken snarkar som en hel karl!! Herregud, fick "sparka" på han flera gånger inatt.



Denna bok fick Linnéa med posten! En bok om Trosas historia samt massvis med recept.
En jubileumsbok eftersom Trosa firar 400 år i år. Så alla barn födda 2010 fick den =)

För bara några dagar sedan så tittade jag mig i spegeln när jag sminkade mig. Tänkte tillbaka på tiden när alla hormontabletter intogs, på alla finnar jag fick utav det och hur jobbigt det var, att se ut som en tonåring i fejset. I flera år.
Jag fortsatte sminka mig på mitt lena ansikte där inte en endaste liten knotter kunde skådas. Var så nöjd. Men nånting hände. HELA mitt ansikte är täckt med illröda finnar. Tillochmed så har jag en finne på LÅRET. Vad hände?? på 2 dagar så bara ökar de och ökar... Nu börjar jag få en till på näsborren känner jag. Jag fattar ingenting? Jag kommer ju inte våga gå ut =( Usch =( =( =( Tycker faktiskt synd om mig själv...



Bilden är tagen nu, Micke och pluttan leker ;)

Nähepp, om man skulle ta och amma, tröjan är blöt. haha...

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Vad roligt för Wille o även för er visst ;) Visste att Wille skulle bli helt slut efteråt.. Hihi!!

Pöss..

2011-01-14 @ 22:57:04
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: micke

Det sjuka på bad huset var att han vågade åka vatten kannan själv. Det har han aldrig gjort förut. Han börjar bli riktigt Modig eller stor kanske. Nu kom du ner ida och skulle pumpa. Du är så söt. Helt yrvaken. Säger att du har fått en mjölk säng där upp av allt som läkt.

2011-01-15 @ 05:01:26
Postat av: Ida

Haha...jaaa jag låg ju i en mjölksäng, hade ju läckt åt alla håll och kanter! Måste tvätta lakanen =P

Han börjar bli stor, han åkte ju alla 3 kanor själv, tillochmed den som inte jag vågade =D

2011-01-15 @ 09:31:03
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Vad mysigt med lite kvalitetstid med William! Den där boken funderade jag på att köpa, var det nå vettiga recept i den?

2011-01-15 @ 15:46:15
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0