★ Rutger

God afton alla soldater! Har tillbringat dagen i Nyköping med Camilla och våra små bebisar. Vi lämnade storbarnen på dagis sedan drog vi till Willys för storhandling! Bjuder på lite bilder från våran dag:



2 små björnar myser ihop!



Dom är som ämnade för varann, kärlekspar om 15 år är redan bestämt! =P





Vi handlade lite kan man säga =D







Mc donald´s var ett måste



Utslagen hjälte efter lite käk på Mc Donald´s

Nu har vi inhandlat allt till smörgåstårtorna! Så på Fredag ska det bakas och geggas så det står det härliga till!
Spännande att se hur många smörgåstårtor vi får av allt vi köpte, hoppas på mer än mindre, såklart ;)
Så nu är det bara att hoppas att barnen sköter sig så vi kan gegga bäst vi vill i köket! Eller vad säger du Cammen!

Imorgon så bär det av mot Tälje som sagt...ombesikting och dop present shopping. På fredag en jädra massa bakning, på lördag dop och på söndag kommer Emelinda och Larsa hit! Så vi har å göra veckan ut =) Härligt!!

Jag är helt slut!! Vill gärna sova en stund men det gör Micke, igen, så tyvärr kan jag inte göra det. Han har sovit ostört hela dagen, fick sova tills han vaknade självmant, som alltid. Men han var vaken i 1 timme och 45 minuter, nu sover han igen!! Vissa har det bra måste jag säga *mumlar*  Så bäst jag ställer mig i köket och knåpar ihop en middag... så kanske jag slutar gäspa!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Micke

Förlåt men jag blev jätte. trött. Men nu sover du i alla fall. Hoppas du får sova länge. K

2011-01-26 @ 18:27:46
Postat av: Micke

Förlåt men jag blev jätte. trött. Men nu sover du i alla fall. Hoppas du får sova länge. Älskar dig

2011-01-26 @ 18:28:52
Postat av: Matilda

Oh ska du oxå göra smörgåstårta på fredag?!Jag har lovet kidsen smörgåstårta på lördag och mellangossen påminde mig lite fint att den ju blir godast om jag gör den på fredag..hehe

kram gumms

2011-01-27 @ 06:58:01
URL: http://matildas-recept.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0