★ Present

Äntligen! Dop presenten inhandlad! Tror jag är nöjd. Inte alls vad jag var ute efter men plötsligt så stod den bara där... Kunde inte låta bli! Även William hittade något som han kom bärandes på, så det fick han köpa att ge- bara ifrån honom =)

Bilen gick igenom besiktingen iaf, det var ju tur det ;) Micke kollar runt på nya bilar, ser om han hittar något intressant så småningom!

Jag hade bokat kyrka och prelle idag till Linnéas dop, även fotografen var bokat! Så när jag skulle boka lokalen var den såklart inte ledig! ALLA dagar i Mars var lediga förutom just den dagen såklart. Så nu måste jag boka om allt! Ska åka till prellen imorgon och snacka igenom lite... Hoppas bara att fotografen kan byta dag nu? Om inte, går jag halvt under =( Väntar svar om Bella vill sjunga på dopet, har inte fått svar än. Om hon inte kan- vet ni någon som sjunger på dop? Snälla, sitt inte inne med den infon isåfall, ös på med namn bara =P Annars får jag väl ta ton själv och ni vet ju hur vackert jag sjunger så please help me nu dårå =)

Har bara 1 barn hemma. Williams farfar kom och hämtade honom förut, så kommer han hem imorgon runt 11 snåret. Känns så konstigt och tyst utan honom! Men jag vet att han har sjukt kul nu för farfarn är ju en idol utan dess like! Så som dom busar har jag aldrig sett någon busa förut!

Nähepp, lite hockey kanske... DIF-SSK. Står 1-1 just nu. Popcorn kanske? Jaa vad mums!

Fråga 3 på utmaningen;

Mina föräldrar:

Min mamma heter Tarja och är 52 år, hon kom hit från Finland när hon var 6 år. Om jag minns rätt? Näää? Du är väl född i Sverige? Nä nu jäklar har jag ingen koll alls!! hahahahha.
Hon jobbar på Rapid larmcentral med sina 12 timmars pass (huvva!)
När hon är ledig så kan hon inte sitta still. Antingen så bakas det, städas, möbleras om eller tas hand om barnbarn. Enda gången mamma sitter ner måste vara på toaletten eller om ett korsord ligger framme! hihi
Jo, hon kan ligga i badet emellanåt också...

Min pappa heter Tord och är 55 år. Kommer ursprungligen från Katrineholm men är uppvuxen i Järna. Eller har jag fel här också pappa? Du kanske föddes i Järna? Gud vilken koll jag har på mina föräldrar, man kan ju nästan tro att jag känner dom?? HAHAHAHAAAA (då ska tilläggas att jag nyss ringde pappa för att fråga hur gamla dom är) åh herregud =P
Han jobbar iaf på Camfil och kör truck mest hela dagarna, lång som en stolpe och fötter i storlek 47. Sjukt söt med sina storkben. Pappa är en rolig filur som lever för sport. Djurgården är fast etsat i hans hjärta och han missar inte en match! Även fotboll och rally är en passion... Pappa är en jäkel på att luras och det slår aldrig fel- jag går på det varenda gång!

Dom har varit gifta i 31 år (där tror jag att jag vet att jag har rätt?) haha... De bor i Trosa och jag träffar dom ganska ofta. Iallafall minst 1 gång i veckan...

Jag älskar er mina små ruttna föräldrar!





Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad synd att vi bor i varsin ände av Sverige annars hade jag gärna sjungit på dopet ;)

2011-01-28 @ 17:51:38
URL: http://www.nyalivetiharnosand.blogspot.com/
Postat av: Emelinda

Maria Ottoson sjöng ju på Theos dop.

2011-02-09 @ 16:46:53
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0