★ Caspers dop

Imorse kom Cammen hit så garnerade vi tårtorna! Vi fick massvis med beröm för dom och folk tog flera gånger, det var en lättnad! Jag satt och kollade när folk åt för att se deras miner, ifall dom spottade ut i servetten! Men som var så var det helt tvärtom, de åt med god aptit =)

Dopet var jätte fint och Casper skötte sig såklart sådär bra som bara han kan! Underbarnet =)

Bjuder på lite bilder från dopet. MEN jag glömde ju kameran hemma så bildkvaliten suger ap arsle.



På uttåg, blev inga bra bilder när de stod där framme =(



Vi satte oss på den soligaste platsen och där fick jag nåt i ögat så jag hade smink överallt av tårarna som kom.



Casper posar!



Micke matar Casper



Lyckliga familjen <3



Det vankas paketöppning!






Linnéa sov hela tiden! Lokalen hade en skön soffa som hon kunde snarka i



Mammas snygging!



Min fina <3



Många kakor blev det för mitt kakmonster



Mina fina små mirakel <3 <3 <3



Mor och dotter

Dopet var väldigt lyckat och prästen hade lite humor, inte en sån där torr och tråkig gudsälskande jesus dyrkare.

William är lite små snorig, nåt är på G och han är trött och hängig. På dopet sa han "Mamma, jag önskar att det här vore en dröm, för jag är så trött" Då åkte vi faktiskt hem...För William gnäller aldrig när vi är på tillställningar och gjorde det inte nu heller men han var trött och det lyssnade vi på.

Om smörgåstårtan så sa han "Mmm, shit vad gott! Det här måste du göra fler gånger!" hihi
Nu vilar han i soffan med sin pappa. Linnéa sover så sött, i sin guldglittriga Hello Kitty klänning! hihi så sööt.
Hon LOG idag mot Cammen, nästan skrattade, det var så otroligt sött!

Nu är jag trött, men Micke sover ju middag stup i kvarten så jag får ju aldrig lägga mig. Nu är han nyvaken och säger att han även ska sova när han nattar William... Jahopp...nä jag får väl va vaken då. Och så får jag vara vaken inatt med Linnéa medans DU sover. gaaaah. Han har sovit hela natten medans jag tagit hand om henne. Allt känns så förbannat orättvist ibalnd bara... Men det är väl såhär det ska vara säger ni nu? Att jag inte ska gnälla för Linnéa är ju efterlängtad, då ska jag vara pigg och tacksam. Sjukt vad man får höra av sina vänner egentligen... Men skitsamma.

Ska ge William kvällsmacka nu och ta hand om Linnéa som vaknade. Sen blir det hela kvällen för Micke ska sova, sen hela natten för Micke ska sova.

Bitter...Ja ibland. På orättvisan, inte på att få ta hand om min dotter.

Fråga 5 på utmaningen:

Vad är kärlek?

Familj, barnen... Vetifan vad annars?

Kommentarer
Postat av: Sofija

Hur mycket man än älskar sina barn så får man vara sur över att man sover för lite. Visst hör det till, men det gör ju inte saken lättare!:)



Puss på dig min sköna höna

2011-01-29 @ 19:53:05
Postat av: Caroline

Fina foton som vanligt! Guuh så söt hon var i sin glittriga klänning! Och fin fint foto på mamma och dotter! Kram på er!

2011-01-29 @ 21:16:24
URL: http://novaochneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0