★ Men vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Nästa fråga på utmaningen vill att jag ska berätta min dag så jag hoppar direkt på frågan, för min dag är ju precis vad jag bloggar om.

Min dag:

Dagen började med sovmorgon till 9:30!! Herregud!! Micke ska inte jobba natt nu på 4 veckor så för första gången på 1 års tid så har han vänt tillbaka dygnet. Så eftersom jag har ammat inatt så tog han barnen när dom båda vaknade halv 7. Jag fick ligga kvar =D TACK!!! Skööööööönt.... Annars sover han ju alltid på dagarna men inte nu på 4 veckor...Gud vilken lyx!

Städade sedan lite, dammsög och plockade lite. Sedan packade vi in barnen i vinterkläderna för att bege oss mot and matning!







Det var hit William orkade gå sedan ville han hem. Han är snorig och hängig stackaren...
Och att han halkade och slog sig halvt blå gjorde ju inte saken bättre =(
Han har bott i soffan idag. Det enda han har ätit är en macka till frukost. 1 morot till lunch och ett äpple till middag. Han har ingen matlust alls. Micke försökte få med honom till affären men han började gråta... Så han fick stanna hemma och vila. Lille gubben.

Jag fortsatte iaf promenaden med lilldonnan. Det var sol och alldeles underbart!
Promenaden blev ännu mer underbar när Bella hörde av sig, att hon vill och ska sjunga på dopet! YES!!!!!
WIHOOOOOOOO!!!! Så nu ska hon lära sig texterna och få en egen version på låtarna så att hon känner sig trygg att sjunga. Halleluja Bella, du är bäst!!

Jag fick världens huvudvärk förut så jag käka lite piller och la mig i soffan... Då kom Emelinda och Larsa på besök! Synd att jag var rutten men SJUKT kul att träffa dom! Vi fick fina blommor och choklad, behöver jag ens säga att chokladen är slut? =O haha... *ooops*

Nu är Micke och Linnéa hos Freddes Bil&Allservice för att kolla upp fjädringen på bilen. Hoppas att man kan köra med den för jag ska ju till BVC imorgon. Vill verkligen dit och väga och får jag inte köra bilen måste jag ta bussen. usch, det är jag för bekväm för ;)

Nu har jag laddat EN HEL VECKA för att titta på One Tree Hill nu kl 18. När jag precis ser att just idag började serien kl 16:30????? WHAAAAT??? Hur kan man bara ändra tid??? Jag blir ju sjukt upprörd! Nu kom Wille och klappade mig på ryggen och säger med en tröstande röst "Ingen fara mamma, det visas säkert en annan dag"
sen sa han "Visst kan inte du leva utan det?" Och precis så är det, jag kan inte leva utan Tree Hill och nu har jag missat ett helt avsnitt. BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!!!! Det här är katastrof, jag kräver skadestånd av kanal 5 för sveda och värk.

Men jaha...kul kväll det blev då. Jävla skit.

Mummel mummel blä blä

Kommentarer
Postat av: micke

Det är tur att jag har dig. Det skulle bli sjukt tråkit utan dig i mitt liv. Har ju startat en blogg men jag fattar inte mycket så hoppas inte för mycket. Kör enbart med kort. Linnea ligger och skattar åt 2 och en halv men. Älskar er

2011-01-30 @ 21:38:43
URL: http://neibeg.blogg.se/
Postat av: Ida

Hon har bra humor våran dotter =D Blir så stolt! hihi.



http://neiberg.blogg.se är min mans nystartade blogg. hihi så gulligt

2011-01-30 @ 21:40:39
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Saknar er!! Var jättetrevligt att vi fick komma förbi och se underverket :) Jag hoppas vi ses snart igen, men för en längre stund. Puss

2011-02-11 @ 13:22:29
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0