★ Lilla gubben!

William har legat i feber idag med! Även spytt igen =( Han har utslag på mage och bröst. Blir det inte bättre imorgon så måste någon doktor kolla upp honom! Natten var tung, William grät, drömde, skrek, grät, yrade, grät, fick alvedon hundra ggr kändes det som. Stackars barn!! Jag har varit vaken i stort sett hela natten så när Micke kom hem imorse så tog han barnen till kl 10 så jag fick sova ett par timmar. Men han sov till 4 och det var tungt att ta allt själv. Ibland känner jag mig verkligen som en ensamstående mamma med tanke på hur Micke jobbar. Jag är så TRÖTT och jag LÄNGTAR till hans semester. Inte meningen att låta negativ men är så fasligt trött. Tänk att få sova en hel natt? Vilken dröm... Längtar så tills Linnéa slutar äta på natten. När slutade era barn att äta på natten?



Linnéa står med stöd =) Och hon tog typ 5 steg fram när vi höll henne i händerna <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Visst jag sov till 4 men jag somnade inte förrän efter kvart i elva och var vaken igen mellan kvart i ett och ca kvart i två. Men var väldigt förvirrad denna tid . Men i alla fall . Puss

2011-07-13 @ 05:38:47
Postat av: Micke

Hoppas du sover gott nu min kära fru. Gav Linnéa mat nyss. William ligger nu och yrar han fick alvedon ca för 2 timmar sedan hoppas han inte spyr idag igen. Fick trasla ut honom nyss. Upps nu höll han på väg ut ur sängen. Han höll på rulla ut över vallen som var byggd för honom. Linnéa piper ger henne nappen igen. Och William var på väg ut på andra sidan nu. Ruttna ungarna de värkar sammarbeta. Nu har l tappat korken igen. Sjukt. Hoppas att du får sova gott de här timmarna

2011-07-13 @ 06:02:11
Postat av: Micke

Trodde att du var uppe och gick Ida så jag gick upp för att kolla men det var tjockisen som gick. Ringde vårdcentralen nu de skulle göra av sig efter 8 . Oj nu börjar William rulla runt som en Rulle. Undra om feber är på väg tillbaka då. Kanske. Hoppas du får sova gott inne i Williams rum jag håller ställningarna här inne så länge. Nu blev det lugnt igen. Båda barnen är oroliga . Hur mycket kan man röra på sig egentligen under en natt egentligen. William är på gång igen.

Sov gott mina skruttar

2011-07-13 @ 06:23:04
Postat av: mgajdm

http://mobil.blocket.se/sodermanland/Crosstrainer_34869016.htm?ca=12&w=0

2011-07-13 @ 06:30:28
Postat av: Micke

http://mobil.blocket.se/sodermanland/Vaxasang_34869520.htm?ca=12&w=1

2011-07-13 @ 06:33:46
Postat av: Linda

Kim sluta äta på natten vid 5 månader! Han åt ju gröt på kvällen å sluta med all ersättning välling å gick över på fast föda! Så han va ju aldrig hungrig!

2011-07-13 @ 20:41:05
Postat av: Anonym

Hon äter ju också bara mat. Men någon gång slutar hon väl.

2011-07-14 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0