★ Legoland here we coooomeee!!!!!!



De finaste avgjutningarna i världen står i köksfönstret! Beställda från http://www.lifestone.com 
De är handblåsta i kristallglas och jag är så otroligt lycklig att vi gjort dem <3



Williams sten som vi beställde för över 5 år sedan <3



Linnéas sten som kom i dagarna. Vi valde inte hjärta till William för vi tänkte att det var för flickigt? Så ni inte får för er att vi älskar något barn mer än det andra. =/




RALLY! Om ni kommer hit och hälsar på så håll er för allt i världen undan!!! Annars ryker era fötter. hahaha





Micke har målat om huset. Plasttaket plockades av så då passade jag på att rengöra det, jag skrubbade som en tok =)
Jag har målat framsidan, altanen och balkongen. Har lite på balkongen kvar, det har ju regnat så målningen har uteblivit. Men jag har också hjälpt till att måla =)




Min älskade son har jag knappt sett röken av denna vecka! Han har sovit hos sin mormor och morfar! En dag var vi där allihop och fikade och grillade samt andra dagen tog vi grabbarna kusin och åkte till stranden en skvätt. Men annars så ska han bara vara där. Men vi sa att idag vill vi ha hem honom <3 Det är så TOMT och tyst. Känns nästan lite sorgligt.

Han äter fortfarande penicillin. Sist jag bloggade så skrev jag att han hade så hög feber, kräkningar och utslag. Det visade sig vara Scharlakansfeber! Han var verkligen dundersjuk men nu så är han sig själv igen <3 Idag, 22 Juli så är det 5 år sedan som han döptes! ååååååååh min stora lilla pojk!!!!

Vädret igår kväll var så fantastiskt! Jag vill ha meeeer! Ikväll igen <3 Jag låg i sängen och tittade ut på blixtrarna som aldrig tog paus. Mysigt och romantiskt. Linnéa sov som en dåre och märkte ingenting =)

    

Resan är bokad! Legoland och Lalandia Aquadome väntar på 4 st ivriga barn som vill leka av sig!!
Linnéa ska vara hos sin farmor så tar vi med oss Williams kusin Benjamin. Det kommer bli tufft utan Linnéa, kommer sakna ihjäl mig MEN, att åka bil gillar hon bara när hon ska sova annars gnälls det och hon försöker ta sig ur stolen. Blir ju barnmisshandel att ta henne med. Så med 4 ivriga barn menar jag kusinerna och mig och Micke. Vem längtar mest?? Jag tror jag =D På vägen hem så stannar vi till på Ullared och shoppar loss. Vill även stanna till på Liseberg men eftersom vi har barnvakt flera dagar och nätter så vågar jag inte fråga om en till... Om ingen av mina syskon kanske kan passa Linnéa en dag? hihihihihihi. När man ändå åker iväg och är nära så vore det kul att ta tillvara på allt skoj. =)

Jag har verkligen super mycket att skriva men då skulle detta inlägg bli en novell så jag besparar er!




Vi har rensning här hemma och har sålt crosstrainern samt Williams växasäng. Nu ska även denna säljas då vi gör om i vardagsrummet. En mysbrasa som brinner på bränsle, ingen rök, bara mysig eld! Vi har även haft värmeljus och ljusstakar i den, blir sjukt mysigt det med och brinner längre, och är nog billigare än bränslet ;) Nypris 1200:- Vi hade tänkt en fyrhundring eller så. Hör av er vid intresse så ska jag rengöra den.

Nu ska jag duscha. Luktar gammal sabel!



Kommentarer
Postat av: Linda

Om jag tar linnea när ni stannar på liseberg så kan ni ju dra av lite på priset på kaminen.. heheh!! har alltid önskat mig en sån juhhh!!

2011-07-22 @ 14:53:52
Postat av: Ida

Hahahaha då FÅR du den ;)

2011-07-22 @ 18:16:24
Postat av: Linda

Är det sant.... ??? Åhh vad du är underbar min älskade lillasyster..... <3

2011-07-22 @ 21:52:21
Postat av: Emelinda

Jäklar vad duktiga ni är!!! Och er kommande semestertripp låter ju alldeles underbar, jag vill också åka iväg.

2011-07-23 @ 15:21:10
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0