★ Busiz

Idag har vi varit på Busiz i Nyköping! Oj vad roligt vi hade =D hihi. Jag lekte tills naglarna gick av! haha, tänk vad man har barnasinnet kvar. Legoland och Aquadome lär ju inte bli tråkigt direkt =D Snart åker vi, ska bli så fruktansvärt kul! Men bry er inte om att komma hit och göra inbrott för vi ska ha en inneboende här som är katt och blomvakt. Så huset står inte tomt ;) Ullared på hemvägen är ett MÅSTE, har en lista av saker i huvet som jag ska kolla efter =D














Linneá med insugarläppen, haha



Sådan mor, sådan dotter ;)



Nu har jag hittat äcklen som äter upp min änglatrumpet!!! Aldrig får jag ha mina blomster ifred =( Har försökt utrota dom, får se imorgon om jag lyckades...

I förrgår så skulle jag och Micke gå på bio men vi missade bion pga trafikbajs men vi åt god middag inne på Amazon och hade mystid =)

Nu ska vi se på Åsa Nisse, hihihihihihi som jag längtat!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vilka kort, speciellt det på Linnea när hon sitter i barnstolen :)

2011-07-29 @ 22:52:05
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Eme

Så fina bilder!



JAAA kooom hiiit!!! Du är SÅ välkommen <3

2011-08-01 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0