★ Kungsholmen och skumpande rumpor



Sniglande påhälsning





Någon som vet vad detta är för blomma? Det verkar vara en lök blomma då den återkommer varje försommar.

Idag har vi varit i Stockholm hela dagen! I Kungsholmen närmare bestämt... Vi har ätit SUPER god lunch hos svägerskan Sanne med pojkvän Anton. Vi har tagit promenad på norra mälarstrand och William har ätit glass samt lekt i en jätte rolig lekpark. Ska jag vara helt ärlig så kändes det som att jag var i New York! Aktiviteter och folk ÖVERALLT. Joggare vart än man blickade, så kom dom där studsandes med sina små rumpor och pulsmätare. Jag är inte van alls. Vad händer här där jag bor? Jaa kanske att någon sneddade över den sk Ica rondellen. Någon var mig själv för jag anser det inte att vara en rondell. Så. Det var årets happening.

Hur som helst hade vi super duper mysigt!! Nästa gång blir det garanterat en picknick i parken... Om jag får bestämma? hihi För det verkar ju sjukt mysigt. Närmaste picknick jag kommit måste varit när vi grillade korv på en engångsgrill på tomten.

Bjuppar på mobilbilder från dagen då vi glömde kameran



Finaste!



William är kung över Kungsholmen



Bästa gudföräldrarna <3




Linnéa har köpt hängbiljett



William fick glass på promenaden längs vattnet. Det var ganska kul, för att tjejen som jobbade i glassholken vattnade plastblommorna som stod på borden HAHAHAHAHAHAHAAAA. Dom kommer säkert att frodas över natten. Säkert. ;)



William kollar på 3D film och blev mäkta imponerad! Själv blir jag "åksjuk" av 3D. Jätte tråkigt då det verkligen är häftigt men jag mår illa efter en stund och det kittlas i näsan. Skadat. Haha

Men vad nu???? ALLA bilder som jag fört över och laddat upp har försvunnit från datorn. Inte bara dessa nu, utan allt?
Nu förstår jag ingenting. Jag som hade massa fint att ladda upp. Vänta lite, ska starta om datorn.

Hang on!! ---------------------- sådär....



Orkar inte vända bilden. Bodyn som donnan har på sig har hon fått av min fina Emelinda, det står Linnéa på den. Kjolen är efter Joline och strumpbyxorna har Micke köpt från Polarn o. Pyret.



Pluttans nya hobby! När mamman lagar mat så ska hon rensa i lådan. Du har blivit så stor min älskade lilla pluttepluttplutt!!!!! <3




Jag tycker att "SÖT & ANVÄNDBAR"  låter porrigt. Men så undrar jag också, kan en tomat vara icke användbar? Skulle man sälja såna då? "KÖRSBÄRSTOMAT- FUL & ODUGLIG"



Veckan som gått så har jag lunchat med Sofija, träffat Sandra, varit på Ikea, Bauhaus, tränat, lunchat med Cammen, tränat igen, varit hos doktorn, osv... Det har rullat på om man säger så! Man är aldrig sysslolös som 2 barnsmor <3

Micke har målat fasaden nu ikväll... Imorgon fortsätter han och sen tar jag det som ska målas på marknivå då jag har fobi för stegar. Kan inte klättra på dom. Huvva! Men först ska vi på husvisning:

http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-vagnharad-trosa-kommun-helgdagsvagen-2011735

Framsidan ska piffas till här hemma, en terass ska byggas samt att alla fula stenplattor ska väck! Marksten ska dit istället.
Känner du någon som säljer begagnad marksten, 12-14 kvm, och/eller känner någon som lägger så snälla hör av dig till mig... Vi vill att det ska bli bra, därför lämnar vi arbetet till någon auktoriserad.

Såg ni på "Sveriges fulaste hem" häromdagen? Då satte de upp en vrålsnygg tapet som bara SKREK Ida. Men var hittar jag den? Tack vare den tapeten så vet jag ju precis hur vi ska ha det i vardagsrummet! För vardagsrummet ska göras om. Hlst igår.

Sista tillfället att beställa från Tupperware för att få salladsbestick GRATIS vid beställning! På söndag är sista dagen... Vill du ta del av erbjudanden och kampanjer så mailar jag! Elegance skål som gåva vid beställning över 600 kr. =)

Nähepp, Micke har tänt ljus så soffan lockar, att få krypa upp i hans famn och bli killad på ryggen.

Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, blomman är en lilja, kanske en typ av daglilja,har den långa smala blad?

kram kram

2011-06-19 @ 07:07:32
URL: http://matildas-recept.bloggplatsen.se/
Postat av: Caroline

Det är en lilja, jag har sådana. :)

2011-06-19 @ 07:52:59
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Postat av: Sofija Häggman

Snygg jag är på bilden;) Tur att Wille är med och höjer upp ribban! Tack igen för en mysig date, hoppas det blir av snart igen:)

2011-06-20 @ 11:05:49
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Jag tippar på en brandlilja!



Det där huset skulle man ju INTE tacka nej till :D

2011-06-21 @ 11:12:49
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0