★ gäääääääsp

Idag är jag riktigt jävla slö rent ut sagt! Men tog mig ändå ut på min runda och så har jag städat lite...
Min rygg är inte med mig alls. huuuuuuuuuuuuuuuuuu









Jag försökte göra denna manuellt men vilket pill, hinner ju bli stressad innan man kan knäppa av... =P

Syrran kom förbi en snabbis och gosade lite bebbe





För er som undrar varför jag sätter in fler bilder på Linnéa än William så är det för att William inte så ofta ställer upp framför kameran. När han är på kamerahumör så posar han gärna men det är inte ofta!

Ikväll blev det rester till middag, orkade inte laga nåt... Jag åt lasagne, Micke kallops och William åt fiskgratäng.

Vad tyckte ni om melodifestivalen då? Jag hejjade på Danny men sen kunde jag inte slita blickarna från Saade heller så de båda fick en varsin röst. Jag tror att jag aldrig nånsin har röstat på ett bidrag men igår var jag bara tvungen =)

Verkar som om bebbeluttan håller på att bli sjuk. Hon är varm och nyser och så kommer det tjockt snor.
Knappt har hon sovit idag heller, hon sov på mig medans grabbarna var uppe och byggde lego...
En timme sammanlagt har hon sovit idag, annars bara varit vaken och spejjat =)

Trött, gäsp, adjö

Kommentarer
Postat av: Sofija

Kevin är likadan! Det är jätte tråkigt då han blir såå fin på kort. Mirabelle ställer mer än gärna upp:)

2011-03-13 @ 20:47:13
Postat av: Fitri

Håller med.. Vincent är oxå likadan! Han ställer bara upp om Milo är med =)

Har Linnéa oxå åkt på ngt skit?? Faaan..vad jag vill utrota alla jävla sjukdomar!! Aargh..så less!! Hoppas det vänder snabbt.



Puss på Er <3

2011-03-13 @ 21:31:54
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: micke

Han blir lite sotis när man tar mycket bilder på tjejen så då kliver han farm.

mummmms kalopps 2 gånger samma dag rena lyxen. Det var sjukt jävla gott. På ren svenskaB-)

2011-03-13 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0