★ hej hopp

Den här veckan har vi varit givmilda tror jag =)

Micke har fått blommor

Syrran fick som bekant paket av oss för hon var ledsen

Sofija fick hallonmumrikar och kiwi för att hon har craving på det och har jobbigt med foglossning

Fitri fick snickersrutor som tröst när hon haft den jobbigt med en RS sjuk dotter (hon älskar mina kakor, hihi)

Pappa har fått en mobil telefon

Mamma har fått min vinst- 4 st vinglas från Orrefors

Mamma och Pappa fick en filmkamera

Jag fick blommor idag =)

Det är hundra gånger roligare att ge än att få. Utan tvekan!

Att Sofija kan bli så glad för en påse godis och Fitri som ringer och tackar och är så gullig för några snickersrutor! hihi

För att inte tala om mamma, hon är i extas av vinglasen!!



Vi var på Xpo mässan i Trosa idag. Vi skrev in oss på varenda tävling tror jag =)
När jag kommit hem och varit hemma ett par timmar så ringer de från Vingården i Trosa och berättar att jag vunnit Orrefors rödvinsglas för ett värde av 1600:- JOooo man tackar =D

Brummade dit direkt för att hämta ut dom, sen vidare till mamma för att lämna dom i en överraskning ;) hihi
Visste ju att hon ville ha dom och vi dricker inte vin här hemma så det var en självklarhet att ge bort dom!
Hon blev GLAD kan man säga. Ojojoj. Hon ringde tillochmed efteråt och berättade hur bra dom var, hon fick även en vinluftare i julklapp som hon har på flaskan så vinet var tydligen magnifint ikväll =)

Och pappa var glad över sin nya mobil, nu kan han lyssna på radio igen och fota... Nu slipper han sin skit telefon!

Och videokameran satte dom på laddning så nu ska det filmas där hemma =)

Och jag fick blommor jag idag =) Det tyckte Micke att jag var värd, så gulligt så! Röda rosor som doftar mumsens!

Nähepp, nu det ammas tycker Linnéa så det är bara att ställa upp =) Fram med patten!


Kommentarer
Postat av: Fitri

Du är så jävla goo o omtänksam Ida!! Som jag skrev på FB - vacker inifrån o ut.. =) Tack än en gång för dom munorgasmiska snickersrutor!! <3

2011-03-19 @ 23:20:02
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sofija

Världens goaste Ida! <3

2011-03-20 @ 11:17:00
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Omtänksammare människa får man leta efter <3

2011-03-20 @ 14:14:58
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0