★ Meh

Det har verkligen varit full rulle hela veckan! Har inte ens hunnit simma! 1 gång har jag bara hunnit med, brukar vilja simma 5 ggr... Men 2 promenader till Trosa har jag hunnit med. Bättre än inget antar jag?

Igår var vi hos Sandra så att bästa svägerskan fick håret fixat! Slingor och klipp stod på menyn

                             
Gick inte att vända bilderna rätt. Suck. Ovanligt att William ska ha Star Wars tröjjan på sig, haha

Även Anton fick barret fixat så nu är dom ett riktigt tjusigt par!

Fredagsmyset blev inte riktigt som jag önskat då Linnéa skrek så hon tappade andan. Maten kallnade och Micke var inte hemma. Han var och fick sin arm tatuerad hos en kompis...

                              

Det märks att våren är på väg. Katten fäller nåt så förjäkligt!! Han får snart inomhusförbud ;)
Att ha svart nålfiltsmatta i trappen med en vit katt som fäller är ingen bra kombination. Gurgel! Efter en dag så blir det white trash trapp igen... huj huj. Bäst han håller sig ute det ruttna djuret.





Nämen, star wars tröjjan igen...Vem kunde ha gissat det?? Jag LOVAR att jag tvättar den emellan ;)



Tänk vad stor donnan har blivit! Har alltid sett henne som en nyfödd, men det motbevisades när hon lades bredvid en =)
Och hon lyckas ju alltid ha SAMMA body på sig på varenda bild i bloggen. Jag lovar även där, att den tvättas emellan också ;) haha herregud, ni lär ju tro att vi inte har andra kläder till våra barn?

Nu ikväll har vi haft lördagsmys, jag och William duschade ihop, men han tyckte det var trångt för jag hade stor mage. Och på badhuset så tittade han på min mage och sa "vilken rutten mage du har" och en pojke på dagis sa att jag var tjock. Vad kul det är att få det kastat i ansiktet hela tiden. Även fast det är från små barn så är det klart att det känns. Räcker det inte med att jag får drass med denna enorma kropp dagligen? Måste jag få höra det vareviga dag också?

Allt känns så himla meningslöst, jag kämpar på som en blådåre, men INGENTING händer. 7 veckor utan godis och massa träning men inte ett jävla kilo bort. Gick ner 1,8 kilo första veckan men dom gick jag upp sen?
Jag vill helt absolut seriöst ansöka om magsäcksförminskning. Verkar vara det enda sättet ju. Usch, ibland känns livet bra ruttet alltså...

Alla är jämt så jäkla snygga och flashar med sina fina kroppar. Jag känner mig bara äcklig och oduglig.

Vilket muntert inlägg det blev. Det bjuder jag på.

Hej då

Kommentarer
Postat av: micke

Du var så duktig i går ida. Visst blev det bra ? det tycker jag i alla fall.

Det är ju Williams favorit tröja han var så glad när han fick den. Han kanske har flera stycken av samma vem vet?

Hon är gullig . Hon har ju gått upp ca 80 % av sin kropps vikt sen hon kom ut och typ vuxit ca 12 cm . Det är helt sjukt var de växer snabbt. Grabben var värre. Men älskar er

2011-03-06 @ 03:04:59
Postat av: Timmy

Yo!

Något som jag också tycker är lite konstigt, förutom att barnen alltid har samma kläder på sig, katten verkar ni ju inte heller ha ombyte till den har ju alltid sin vita päls på sig... skärpning, elakt!! =D



Du är grym som kämpar på med träning och allt. En annan väldigt viktig kugge är att, o nu säger jag inte att du redan gör det för det gör du ju förmodligen, men jag skriver det ändå och det är att äta högst 1 portion.

Det är ett enkelt knep i teorin men vääldigt svårt i praktiken då det mesta man äter är ju såå gott =)

Men det gör så mycket eftersom din magsäck då drar ihop sig och tillslut så kan man inte äta mer än en portion. Som sagt ett liten tips men det har du säker redan anammat.

Kämpa på bara det är det enda man kan göra. Du kommer se resultat, jag lovar.. Du är superduktig!



Kramelikram!

2011-03-06 @ 08:19:54
Postat av: Caroline

Superduper fina foton som vanligt!



Och sen vill jag säga Ida att du är SUPERDUPER duktig som kämpa på med vikten! Och jag kände precis som du med det där om att barnen säger att man har stor mage m.m. man blir ledsen även fast de är ett barn som säger så.



Ett tips är om du upplever att du gör allt med kosten och motionen är att gå och kolla dina sköldkörtel värden.



Läs på om GBP och hör dig för och kolla runt. Kan ju vara så att det kanske passar dig. Men jag tror att du är för liten/smal för att få den typen av op. Du har nog inte tillräckligt högt BMI. Men som sagt kolla runt och hör dig för!



STYRKE KRAMAR till dig!

2011-03-06 @ 08:39:39
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Postat av: SaraWhitmore

Titta gärna in min blogg och säg vad du tycker om mina nya plagg! har två inlägg om kläder! :)

KRAM SARA



Ha en FinFin dag!!!

2011-03-06 @ 09:26:39
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Sara

Kom igen Ida kämpa på! Förstår att de känns tugnt även om komentaren kommer från ett barn, men ja håller med alla föregående, du är jättebra och duktig! Men ge inte upp, jag har ett litet tips (som du oxå säkert redan vet) men ändå, kolla inte på vad vågen visar, skit i den helt. Köp ett måttband och mät dig ist, ta dina mått nu, runt mage, ben, armar osv. sen mäter du dig igen om en-två veckor. Då slippar man besvikelsen och "pressen" man känner när man kliver upp på den där ruttna vågen som aldrig visar de man vill! Och glöm inte att DU ÄR VACKER!!!! ta hand om dig nu, och familjen. Så försöker vi få till den där sketna fikan snart som verkar vara så jäkla svår att få till.. ;) puss på dig <3

2011-03-07 @ 07:08:32
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Ida, du är superduktig!! Du fixar det och du ger inte upp som så många andra. Kämpa på vännen!! Det tips jag kan ha är att dra ner lite på kolhydraterna; bröd, pasta, potatis, ris etc. och äta mera grönt till maten ist.



Jag tror på dig. Puss

2011-03-08 @ 18:16:15
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: sandra B

vilken fin bild på sara:-) och william.

jag tycker du är jätte duktig, helst vill man att det ska hända ngt på en gång, men vänta ett tag och kämpa på. Jag simmar gärna med dig, det vet du, bara att ringa.

kramis

2011-03-09 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0