★ kolhydrater

               

 Jag funderar på att äta glass till frukost hädanefter!

I en portion kuddar så är det 60 gram kolhydrater, och i en portion krokant glass är det 27 gram kolhydrater.

HUR kan Havre Fras vara nyckehålsmärkt när mer än hälften bara är kolhydrater?? Då äter jag hellre glass till frulle =P Hell yeah!

I söndags så åkte vi förbi ett hus som brunnit i Trosa och sedan dess är William svår att natta, han är LIVRÄDD att det ska börja brinna här. Så rädd att han tillochmed gick i sömnen inatt. Han kommer ner och gråter av rädsla... Lilla vän, han är helt förstörd, skulle inte åkt förbi det där jäkla huset!

Igår gick jag och la mig kl 21, somnade väl på 15 röda och 3 sek. Kl 22:15 kommer William in och har växtvärk, in med alvedon... Lite fotmassage och mys. Så somnade vi. Sen vaknade Linnéa och ville ha mat. Ammade slut från båda, sen somnade vi om. När man väl har somnat så ska Wille upp och smyga i hallen, han traskar omkring i sömnen och mumlar en massa. Sen vaknar Linneá bara 1,5 timme efter första måltiden och är hungrig IGEN. Tuttarna är ju tomma så hon sveper i sig en flarra. När kl är 4 bajsar hon ner sig och blir tokpigg och ligger och blinkar med sina fina ögon. Men jag bytt blöja så la jag henne i sin säng och satte på sängmobilen...Låg och väntade en stund, släckte lampan och sen somnade vi. PHU! Tänk om hon hållit sig vaken? Hemska tanke ;). Sen vaknar hon igen och tömmer mina bröst. För att vakna ÄNNU en gång lite senare och svepa en till flaska. Kl 6:30 ropar William god morgon i mitt öra och jag vet knappt vem jag är eller var jag befinner mig. Lite TRÖTT man blir av att få sömnen störd så otroligt många ggr under en natt.

Jag brukar amma henne en gång per natt MAX 2 och nu blev det fyra måltider, växtvärk, bajsblöja, sleepwalking... Körke.
Och så lite ryggont på det. Halleluja.

Idag var jag ute och gick mig svettig, det blåste dvärgpingviner men det var skönt, bara mössan var på! Skönt med torr asfalt att gå på, känns ju som rena lyxen.

När jag är och simmar så är det alltid någon i omklädningsrummet som sätter på sig gamla underkläder...En tjej satte på sig en bh som skulle varit vit, men det var den INTE, en annan kvinna hade en svart, fast nej, den var grå av skit.
Eller varför inte hon igår som drog ut sina använda trosor ur byxorna och satte på dom igen? Tillsammans med hennes skitiga strumpor. Tar man inte med sig rena underkläder till badhuset när man simmar och bastat och blivit ren??

Var iväg till Willys och veckohandlade förut... Fick 70 kr rabatt på ett paket blöjor, betalade 28 kr för ett jumbopack blöjor. Jo man tackar!

Jag vill bara säga till dig Mikael Neiberg att jag älskar dig så mycket! Du är så snäll och underbar, du är en grym make och far. Tänk vilken lycka att vi får leva med just Dig. Puss puss puss, älskar dig!!!!




Kommentarer
Postat av: Sofija

Jag hoppas att du får mer sömn i natt gumman min!

2011-03-09 @ 20:04:02
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: micke

Man tackar så mycket. Men det är jag som ska tacka dig för att du vill leva med en gubbe som jag. En skallig tatuerad fet gubbe som jag själv är. Men du min skatt är det finaste som finns. Den människa som aldrig tänker på sig själv som jämt sätter andra i fokus först.

älskar dig

2011-03-11 @ 05:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0