★ solitära bin

Jag vann på bingolotto igår, yeeeaah, 100 riksdaler =D Vet inte vad jag ska göra med alla pengar??  Är så rik nu så jag blir rädd, ojoj. Alla kommer vilja bli min vän nu =P

Vi sitter fortfarande i karantän här hemma, jag längtar ut... huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... Linnéa får bara fler och fler prickar =( Så det blir ingen vaccination på torsdag för hennes del.
Lördag den 14 så åker jag och William på en Ålandskryssning med frukostbuffé och middagsbuffé. Behöver jag ens säga att jag LÄNGTAR? Vill komma bort från det här sjukhålet. Nu säger han att han inte vill åka, men lite sent för det, allt är redan bokat.

Min käre son vaknade 04 idag. Kul. Vad är det för fel på honom?? Spelar ju ingen roll om vi lägger honom sent, han går upp lika tidigt iallafall. Nu ligger han däckad och likså hans lillasyster. Som är nedkladdad med zinkpasta på alla hennes kliande prickar... Nätterna består av spring upp och ner för att lugna henne med nappen... Som hon tappar och blir orolig och så håller det på. Jag längtar så tills hon blir frisk, tycker så synd om henne när det inte finns nån Tavegyl för så små barn.









Micke jobbar så läget är lugnt här hemma... tyst och tråkigt. Känner mig ensam.

Angående jordgetingarna så ringde jag Anticimex idag, det är inte dags för dessa getingar än så det som finns i stora sandlådan är solitära bin. Eller heter det solitära getingar? Kommer inte ihåg... På lördag är det städdag på området så då får vi köra med jordfräsen i sandlådan för att förstöra alla bon. Bina/getingarna är helt ofarliga så på´t ba!!
Vi är iof bjudna på Andreas 30 års kalas så vi kan inte vara med på städdagen. Men Linnéa har ju vattkoppor så vi kan ändå inte åka... Vi velar hur vi ska göra, kanske blir så att jag och Linnéa är med på städdagen medans grabbarna åker. Men hur lätt blir det för mig att göra nåt med henne i famnen?

Äh..blä.

Tack Gustav Wesslau för att du kommer tillbaka till Djurgården!

Kommentarer
Postat av: Malin

Trots att jag har kommit iväg till jobbet både i helgen och nu måndag ,tisdag så blir jag knäpp av att gå hemma. Ludde har fortfarande koppor som inte torkat in och fabians har inte ens börjat så hur långdraget känns det itne som detta kommer bli? Bläääk!

Förstår dig verkligen!



Kram

2011-05-03 @ 12:39:56
URL: http://malinskalberg.bloggplatsen.se
Postat av: Micke

Hej min läcker bit. Vilka finna bilder på barnen det är helt sjukt vad bilderna blir bra. Men sen har vi väldigt vackra barn. skönt att man lyckas med något i sitt liv.



Kärire

2011-05-03 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0