★ Åskar, var är duuu?



Igår flydde vi den stekheta solen på baksidan och tillbringade tiden i skuggan på framsidan istället. Jag tog bort all klisterband från trädet och skrubbade det med såpa. Så jäkla mycket skadedjur på mitt fina äppelträd så jag blir galen!! Och vad gör jag åt alla miljoner myror?? Klisterbanden hjälper väl i 50% om inte mindre...




Vi var på utvecklingssamtal idag för William och fröken sa att de ville ha fler som honom, hans personlighet, omtänksamhet och mysighet fullkomligt älskar dom. Det gör vi med =) William är väldigt väldigt snäll, han skulle aldrig vara elak mot någon... Tog även upp ungen X som är elak. Jag var inte den första föräldern som hade något att säga så de skulle ta upp det med föräldrarna. Så tråkigt att det ska finnas såna skitungar rent ut sagt!! När William kommer hem från dagis och säger glatt "Ida, vet du, idag så slog inte X mig!!" Då reagerar man... William har råkat ut för mycket av denna bråkstake =(



Det är jobbigt att läsa, man måste faktiskt vila mellan raderna!!

Har väntat på Åskar hela dagen men näe. Ingen Åskar vill komma.

När Micke jobbar så händer det som sagt inte så mycket... Har gymmat idag så svetten rann... det är väl typ det. Haha. Sen är det att vara mamma som gäller =P Nu sover mina guldklimpar och jag har planer på att dregla lite över Saade sen. Men det står massa om ljud och fiasko och att han ska lämna scenen? Fattar ingenting.

Och den som väntar, väntar alltid för jävla länge!!! Orkar inte vänta en dag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0