★ Fader, förlåt mig, jag har syndat!

Gick inge bra på gymmet idag. FY! Höll inte på att klara uppvärmningen??? ööööh?? Kändes som varenda muskel förtvinat under helgen. Allt var bara extremt jobbigt! Efter 45 minuter så gav jag faktiskt upp och drog hem. Nä fy, denna gymupplevelse kan vi stryka.

Kanske beror det på att jag endast fick 3 timmars sömn inatt? Hela dagen har jag bara gått och gäspat och frysit, så har man 2 barn att underhålla... Ibland undrar jag hur mycket man kan ge av sig själv egentligen? Man är ganska otrolig som mamma =) Men det vore en liten dröm om det knackade på dörren så står det en barnvakt där som säger "Hej, jag är här för att ta hand om era barn i ett dygn, passa på att njut med din man" Men aah...det förblir en dröm ;)

Skulle vilja åka på en kryssning med Micke... I lördags var jag på Ålandskryssning då syrran fyllde tant, och det skulle passa mig och Micke perfekt, då har man barnvakt under dagen bara. På båten så äter vi underbar frukost och middag, fikar, sover, badar bastu och plaskar bubbelpool, shoppar i taxfreen, nuppar lite, å ah, ni vet =D Bara är. Andas.

Lite bilder från dagskryssningen i lördags:



En underbar frukostbuffé!



En galen William i bollhavet



2 galna kusiner =P



Kusinerna gör ett varsit armband



Kusinerna bygger med det lilla legot



De 3 musketörerna kramar Ville Viking



Här gasar de för fullt på motorcyklarna! De var riktigt duktiga =)



Mätta och belåtna efter en fantastiskt god buffé. William har en kattmålning på kinden och en tatuering på armen.
Jag syndade faktiskt på denna buffé. Åt en halv kula sorbetglass och 3 småååå bakelser av någe slag. Förlåt =(



Födelsedags kyssen!



Ja men eller hur... hahahaha



Den glada skiten stannade hemma med pappa medans vi röjde på båten

Kameran hade ju såklart slut på batterier så jag fick ta kort med mobilen. Som jag ÄNTLIGEN fick hem i fredags. Då den släpptes. SOOOOOM jag väntat. Ojojoj. Som ett barn veckorna innan julafton. Fast jag har nog varit värre =P Samsung Galaxy S II . Grym telefon! Min skatt! Den släpptes i fredags och den är redan slut över hela sverige! Tack gode gud att jag förbeställde min =D Hade aldrig klarat av att vänta en dag till ;)

Linnéa är vaken ännu den skroten då hon somnde middag så sent... William snarkar där uppe och jag ska krypa ner i soffan känner jag. Inget kul på tv va? Näää...

Tack Linda för en supermysig kryssning med god mat och mys!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Åhhhhhhh vad jag blev sugen på kryssning nu!!!

Man FÅR synda (ät gott) när man är på kryssning :)) Det hör till!

Ps. Sötaste flickan har sötaste pyjamasen ;)

2011-05-16 @ 21:15:26
URL: http://isabellsmam.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack själv gumman!! Så kul att ni följde med..!!! Å tack för alla fina presenter!! Drömboken går varm å djurboken har jag med mig hela tiden... I dag mötte jag en mask så då va det bara att fram boken :)

2011-05-17 @ 23:41:39
Postat av: cammen

vadå mötte en mask, Linda!?



Vad är det för konstig bok som man behöver ha med sig då....? hehe!? =)

2011-05-19 @ 07:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0