★ Apocalypsen. 2011 eller 2012?


Vi vaknade imorse snoriga och krassliga. Linnéa är ju -som jag skrev igår- snorig om vartannat och lite halvrutten.
William är snorig och hostig och nu vaknade även jag med halsont och rinnande snor.

Det blev bättre framåt dagen så jag drog med mig familjen till Safiren... Eftersom badhuset stänger snart så fick William bada även fast han har hosta (aktiviteter kan göra det värre iom astman) Men klart han ska få bada innan de stänger nu på söndag. Så han badade och plaskade med pappa och syrran som åskådare medans jag svettades nere på gymmet =)

Känner nu att jag inte borde gymmat. Min hals skär sig. Urk. Blev bara värre... Men men, gjort är gjort ;)
 


Morsans vattendjur!







Vi köpte med oss hämtmat som vi mumsade på hemma...



William valde sin favorit pizza- Barn Margerita



Men jag och Micke valde en varsin kycklingsallad. Nam nam.



Linnéa valde flaskan... =)

Han den där skrynkliga profeten från USA, som kom fram till att jorden skulle gå under nu 21 Maj... Har han rätt eller? Han kom ju på senare att han räknat fel. Igen. Nu är det nya datumet 21 Oktober... Det var den andliga nånting som skulle starta den 21 Maj... Och nu har det ju blåst storm ända sen den 21. Tornadosar drar fram som körkemäki i USA, vulkaner sprutar ut det ena och det andra. Håller det på att hända? Seriöst? Jag är skraj. Känns som att något är på gång =(

Ända sen Timmy berättade om hokuspokus indianerna som förutspådde att jorden ska dö 2012, har jag varit rädd. Maya indianer eller Inka indianer eller skillimadinki dinki dinki dooo indianer eller vad det nu var...
Enligt kalendern så ska jorden gå under med massvis av vatten. Vi ska alltså dränkas till döds. Härligt. Kan det inte bara säga POFF så är vi döda before we know it?

Alla mina drömmar handlar om döden. Jag har världens bästa drömbok, allt stämmer. En dröm betydde tydligen att jag skulle få mens. Skadat tyckte jag... En vecka fick jag tillbaka mensen efter 1,5 år. Läskig bok att stämma i tamejfan allt jag slår upp. Men nu för tiden så handlar varenda dröm om döden. "även en symbol för död" "står för bland annat döden, tomheten och det okända" osv osv osv. Så, eftersom denna drömbok stämmer så bra, betyder ju det att jag kommer att dö snart. Så därför är väl apocalypsen nära? Eucalyptys.



Drömmar A-Ö av Maria Ulaner. Den rekommenderar jag starkt. Men iof, vi ska ju alla dränkas snart ändå så spendera pengarna på nåt annat istället. Ta ett lån och elda upp pengarna. Råna en bank. Bajsa utanför kungens dörr. Repa Zlatans bil. Pissa i grannens rabatt. Häll coca cola i busstanken. Res till Maldiverna och spendera pengarna som du nyss rånat....

Do whatever. There will be no consequences.


Kommentarer
Postat av: Fitri

HAHAHAHAHA!!!! Idaaa..jag kissar på mig =D Du är förjävla rubbad!! Skilimandinki dinki o eukalyptys??! Herregud.. =P

2011-05-25 @ 19:26:28
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sofija

Äh då, inte ska du vara rädd! Jag är också lite lätt nojig av mig mellan varven och lider väl mer eller mindre av dödsångest men inte tror jag på den där skrynkelgubben.

2011-05-25 @ 19:43:44
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Men neeej Ida, så där får du inte tänka!! Vi ska inte dö. Inte nu iaf, inte än på många år ju.



PUSS

2011-05-25 @ 20:23:23
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Cattis

Ha ha ha, lätt att jag ska bajsa utanför kungens dörr!! =D Jag har också den drömboken. Satt faktiskt och läste i den igår. Det stämde! Kram

2011-05-25 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0