★ Tupperware

Jag är en riktig förespråkare för Tupperware! Har alltid varit och kommer alltid att vara. Jag har själv sålt Tupperware produkter och hållt i visningar.

Det bästa med Tw, tycker jag är att all plast är helt och hållet giftfri. BPA har aldrig funnits i deras produkter, ingen annan gift heller. De har patent på sin plast, den är unik. Plasten avger ingen plast, som annan plast gör. Har du tänkt på att saften/vattnet i din kanna kan smaka kylskåp? Eller att istärningarna kan smaka vitlök? Det är plasten som utsöndrar massa skräp. Tw produkter håller smaken på maten utan att ge bismak. Ja, den kan vara dyr- MEN du har livstid garanti på dina produkter. Går det sönder- lämna in och få en ny!

 sugrörsmugg





Dessa sugrörsmuggar är oumbärliga, iaf för mig! Varje sommar så är dessa med på stranden.
Varför? Jo för att jag behöver inte vara orolig för getingar i saften. Sand och annan skräp håller sig borta.
Det är silikonflikar som håller tätt vid sugröret och även om du vänder upp och ner på muggen, tappar den i sanden- så håller den tätt. Alla barnfamiljer borde ha en sådan mugg.

Jag hade de tillochmed på förlossningen med Linnéa! Eftersom man kan vinkla hur som helst utan att spilla kunde jag dricka min nyponsoppa liggandes utan att drälla. När jag var nygravid och mådde lite illa på mornarna så stod den på mitt sängbord med saft i. Så fort jag vaknade drack jag upp saften- med massa socker i för att snabbt få upp nivån i kroppen och slippa illamåendet. Varför inte bara ha ett vanligt glas, tänker väl ni nu? Men jag AVSKYR dammet som hamnar i ett vattenglas som står över natten. Urk.

Just nu är det kampanjpris på dessa underbara muggar. Du får 4 st för 239:-
Vill ni köpa? Säg bara till så beställer jag åt er då jag på Onsdag ska vara värdinna på visning.

http://www.tupperware.se finns den aktuella katalogen, vill du köpa något annat? Säg bara till innan onsdag så fixar jag det!

Kanske en hamburgerpress med tillhörande frys set så att du kan frysa in dina burgare? Nu endast 199:-


Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan få beställa till mig... Kim är ju en spillputte... haha!!

2011-05-29 @ 12:30:48
Postat av: Matilda

Heja dig! Tycker du ska börja sälja igen! Lycka till med demot! kram

2011-05-29 @ 18:25:38
URL: http://matildas-recept.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0