★ Lite fynd lite plock



Doften av Liljekonvalj är fantastisk! Denna fina bukett plockade mamma till min mormor på mors dag. Graven blev jätte fin!
Även jag planterade en blomma! Till farfar också =)



LillDonnan fick prova på att gunga för första gången hemma hos farmor och farfar, inte en min gjorde hon! haha snuttbulle <3 Hon försöker sig på att krypa nu, upp med benen under magen men hon lyckas bara komma bakåt, vilket gör henne lite frustrerad =D




William hoppade av sig lite energi hos svärföräldrarna. Vi var där på mors dag fika =)




Linnéa snurrbulle/rullbagge sover åt alla möjliga håll. Innan detta kort så låg hon med fötterna på huvudändan- precis som Pippi =P



Syskonkärlek <3






Denna fjäril har jag trånat efter i över 2 år. Varför jag inte köpt den vet jag inte?? Jag fick den iaf av mina fina barn på morsdag. Tack snälla finingar! =) Nu har spindeln fått sällskap ute på altanen.

I lördags var vi på loppis i vhd och Trosa. William fick 3 st starwars gubbar, 2 polisbussar, en trollerilåda, godis på fiskdamm. Linnéa fick en flytväst och kläder, Hello Kitty för hela slanten ;) Micke fick en sprillans ny Black&Decker grästrimmer och jag fick lyxiga hårprodukter från B.Wallin som ska nyöppna frisören i Trosaporten... Känns som att vi handlade massor?? Men gjorde bara av med 200 kr drygt... Lite mer kanske... Älskar när det finns fräscha och billiga prylar på loppis! Grästrimmern var ju helt klart det bästa köpet, helt ny, kartongen aldrig öppnad- 50 kr! Nypris ligger runt tusenlappen! Micke blev snorglad och monterade ihop den med en gång! =)

Idag så har vi städat och röjt inne. Men även ute i altanförrådet! Slängt massvis med gammalt skräp har vi gjort! Så himla skönt, och vilken plats det blev ;) Jag och William har planterat blommor medans Linnéa låg och rullade på en filt i skuggan.
Vi har haft en underbar dag idag!

Vi längtar till Fredag, då ska jag och Micke åka på romantic boat trip <3 Vi blir borta hela dagen, vi ska äta gott, sova, basta, bada, mysa! Barnen får trakassera svärföräldrarna hela superlånga dagen medans vi är borta =P Mihihihihihi

På onsdag är det som sagt Tupperware, fler som vill göra beställning? Eller följa med?

Förresten så har jag gått ner 5 kilo. Eller 7 egentligen, beror på hur man ser det. Men vi säger 5 ;) Hoppas det blir 5 till! Och ytterligare 5....och 5 till =D



Kommentarer
Postat av: Sofija

Wow, vilka fynd! Vad härligt:)



Och vad duktig du är som har lyckats gå ner, du är grym:)



Puss

2011-05-30 @ 22:15:01
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Du är SÅ duktig!!



Tack söto :P

2011-06-03 @ 21:42:46
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0