★ www.lifestone.se KOLLA IN MIN BLOGG

Vi har under en tid lagt undan pengar för att göra en glasavgjutning till Linnéa. William har också en så det är inte mer än rättvist att syrran också ska få! Hon fick bidrag till detta i dop present och nu har Linnéa chansen att VINNA sin!

Snälla rara underbara människor!! Rösta på vår dotter http://www.lifestone.se klicka på GILLA vid hennes bild. Linnéa står det och det är bilden där hon tittar uppåt med en rosa luva på huvudet.

SNÄLLA RÖSTA!!!!!! Betyder sjukt mycket om ni gör det! Be familj och vänner att göra detsamma, tar ju bara en sekund.
Vore så underbart om ni vill hjälpa mig med detta! Ett barn har redan 600 röster och hur i hela friden ska vi hinna ikapp?? Jooo om ni hjälper mig!

Värdet för detta är 3.500:- så sprid röstbudskapet??? Snälla...

Ni kan gå in på min FB sida och dela med er av länken och publicera den på er fb sida, bland ERA vänner.

Ni anar inte vad det betyder om ni hjälper mig med detta!

WIIIIHOOOOOO!!!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag tror att jag röstade på Linnéa. Var det bara att trycka på gilla-knappen?

2011-05-10 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0