★ Den arga tacosen

Det här med sjuka barn är väl ändå en onödig uppfinning?
William sitter i soffan och äter kvällsmacka innan sovdags. Kommer då på att jag inte har ätit middag! Undrar om det ens är någon idé att försöka? Får väl springa som en Jökamäki upp och ner för trappen...

Känner mig lite bitter faktiskt. Får jag vara det liiite idag? Med 2 sjuka barn och allt som ska göras därimellan... Ensam eftersom Micke jobbar eftermiddag.

Men jag smet iaf till stallet imorse! Direkt när jag vaknade, struntade i frukosten, utan på med ridkläderna och uuuuuuut. Red och pussade på min underbara kuse <3 <3 <3

Väl hemma så var det bara att laga lunch, Tacos fick det bli! Nam nam!
Gick ut och skurade soprummet sen åkte jag till affären och köpte mys till William. En godispåse och en film- Trassel.

Finns tacos kvar... kanske ska mumsa i mig lite när William har somnat. Arga snickaren och tacos, det låter som en bra kombo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0