★ Facebook no more- Jag är fri!

Såg precis en kommentar av Maria angående min Facebook sida. Det är fler som frågat och jag har glömt bort det men så här ligger det till;

Jag har valt att ta bort min Facebook sida helt och hållet. Jag finns inte med längre.
Tycker inte om hur beroendeframkallande det blev och så lätt att gå in, med ett klick från min smartphone så var man inne. När Linnéa åt, när jag red min häst, när barnen lekte osv osv.

Tillslut så kände jag bara "vad håller jag på med?" Jag klarar mig utan facebook, kanske dags att börja leva i nuet? Dessutom så blev jag bara mer och mer irriterad på alla statusar, allt som skrivs och allt som är så "hemligt" mm mm.

Många säger att jag ska rensa bland vännerna och gå in nångång ibland bara men nej, bort med skiten. Annars sitter jag där och irriterar mig på allt folk iaf.

Och jag säger er gott folk, det fungerar alldeles utmärkt utan facebook! Jag finns här ute, i verkliga livet om ni vill mig nåt så finns jag här =)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Har tänkt tanken många ggr själv, men jag är så nyfiken av mig över vad folk gör om dagarna så än hänger jag kvar :)



Tack, det känns skönt att ha kommit igång igen! Gällande smörgåstårtan så tog det verkligen emot att kasta en HEL!! Men den stod i 4 dagar o då var den inte fräsch längre. Hade fullt sjå att äta upp det som var kvar på den andra tårtan, haha.



Miss you!

2011-11-22 @ 23:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0