★ va

Dagen har spenderats tillsammans med Linnéa och min syster Linda. Vi har varit och fyndat på BegBygg, köpte mycket från SagaForm. Bla en snygg plåtpall till Linnéas rum, med myror på! Så jäkla söt!
Kom på att jag glömde köpa Didrikssons regnset till William... 150 kr bara, skulle bara gå några varv innan jag tog det. Men kom på nu att jag helt glömde! Suck...

Vi lunchade på stan och gick i affärer, Linnéa skötte sig bra, om än mycket spring i sina små ben =) Man kan ju inte direkt titta på saker i lugn och ro för på 2 sekunder är hon borta i Jökamäki.

Vad skulle jag blogga om? Meningsfullt inlägg.

Kommentarer
Postat av: the Neighbor

Vad är BegBygg för något, heter det verkligen det? Jag vill också köpa fina pallar... :-)

2011-11-18 @ 22:15:10
Postat av: Maria

Hej!

Har du bara raderat mej från din fb sida eller har du slutat med det helt?

Maria

2011-11-21 @ 22:16:39
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0