★ gäääääääsp

Inatt har Emelinda sovit hos mig =) Tyvärr blev inte alls natten som jag tänkt pga Linnéa och hennes nya fasoner blandat med Emelindas 2 jobbiga hundar. Förlåt Emelinda men dom var jobbiga när dom höll på å skälla och hoppa runt =(

Men vi tog oss ut i svampskogen idag, och det var underbart! Fanns ganska mycket kantareller tycker jag, vi båda fick med oss en lagom mängd.



Syrran fyller år idag så vi var där och fikade massvis med gottigott! Alla vuxna satt i köket och spelade Wordfreud =P haha... socialt! ;)

Red lektion igår, han gick fint för att vara i det tillståndet han befinner sig i, ridläraren berömde honom och tyckte att han var superhäftig och kommer bli en snygg dressyrhäst när allt jobb är klart! Hon var fascinerad över att en Tinker kan röra sig så snyggt och DÅ är han ju i uselt skick så det ska bli sååå spännande om ett par månader *wiiiiiie*

Att hitta bil är ju lättare sagt än gjort. Herregud vad tråkigt det ÄR! Man hittar bilen med stort B så ligger dieselskatten på 10.000/ år. Allt ska klaffa och gå ihop för att vi ska tjäna på det... Vi har en bil på intresselistan, finns i Täby! Det är en precis likadan som vi har. Opel ligger varmast om hjärtat, alla andra bilar är så fasligt trånga! Vill ju inte byta ner i storlek!

Men bla bla. Nu ska jag lägga mig i soffan och ta KVÄLL.

Kommentarer
Postat av: Sofija

Lägg till mig på wordfeud:-) Kajsa Krook heter jag där. Haha, spelnörd som jag är:-D

2011-09-17 @ 01:05:53
Postat av: Emelinda

Mäh det är lugnt, dem VAR ju jobbiga, jag fick ju också krupp på dem! Men dem var ju oroliga, massa nya ljud osv. Linnéas bökande gjorde mig inte ett jota, jag tyckte mest synd om dig som inte fick sova varken för henne eller för hundarna.

2011-09-17 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0