★ El Frisöro

Min första helt lediga dag på väääääldigt länge. Inget jobb, ingen städning, ingen tvätt, ingen häst, inget stallarbete. Ingenting. Det har varit fullproppat hela April och detta är nog enda dagen som jag är ledig.. Synd att Micke jobbar eftermiddag då =(

Jag har magkatarr och ständig huvudvärk, mina käkar är alldeles trötta, jag går nog och spänner mig  iom all stress så huvet vet att det lever. Jag far verkligen runt som en illbatting för att hinna med.

Men idag, så ska jag unna mig en klippning! Har tid 11:30 och det ska bli så skönt att få bli ompysslad! Men jag vet inte hur jag vill ha håret... Frisören får bestämma =P

Och så har jag dubbelbokat... Har tackat ja till 2 st fester på samma datum. Jossan och Sofija. Vad gör jag?? Kan ju inte gå på båda samtidigt?? Jag har inte varit ute i det sociala på över 2 år, när jag väl blir bjuden så är det på samma datum + att jag jobbar dagen efter. Jätte kul. Känns mer rättvist att tacka nej till båda och sitta hemma och uggla som vanligt för att kunna jobba på söndagen.... *muttrar*  Har försökt byta bort söndagen men utan resultat så...Runk.

Jag har ont i min arm satana perkkele!! Jag vaknar på nätterna av värken. Kan doktorn göra något eller är det bara ipren som gäller??

Detta inlägg låter lite gnälligt men jag är inte alls på dåligt humör eller så, bara jag som är rutten som vanligt!! hihih tjohooo

hej då


Kommentarer
Postat av: Jossan

Kom till mig på sexpartyt först och käka lite mat. Så kan du ju åka hem sen och gå ut med sofija och dom? Ett litet förslag bara så kan du göra både och :-) Pöss

2012-04-26 @ 15:38:05
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Sarah Nilsson

Man får känna så, det är väl konstigt om man skulle gå runt och sväva på små moln dagarna i ända? Kram gumman

2012-04-28 @ 19:00:08
URL: http://nyalivetiharnosand.blogspot.com
Postat av: Sofija

Jag tycker att jossans förslag lät bra:) du MÅSTE ju för bövelen komma ut och ha lite skoj:) det var alldeles för länge sen nu!

2012-04-29 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0