★ hoj



Lite pedikyr och nya dojor stod på schemat igår...



Försökte få in mig på en lektionstid då jag väldigt gärna ville rida för Lisa men tiderna var slut och hon kunde inte komma tidigare.... Kanske man ska försöka få tag på en "egen" instruktör? Det är inte ofta som jag får plats att rida lektion så det blir bara någon gång ibland och det suger stjärt.



Linnéa rider ko istället för häst och pratar i telefon samtidigt. Det kallar jag kvinna det!

William är på dagis idag för första gången på länge, han kommer ha så roligt <3
Jag väntar ivrigt på att kallelsen till barnneurologen ska komma med posten men jag får nog allt vänta lite till...

Jag har verkligen ingenting att skriva. Ska byta om och bege mig till stallet... typ. Men inte än för Micke sover.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Jaa det vore jättekul

2012-04-03 @ 22:41:33
URL: http://enlitenannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0