★ Grattis min lille snuttebulle <3

Stort grattis till min älskade William på 6 års dagen! Han kom inknallandes till oss kl 7. Som han sa dagen innan att han skulle göra. Han håller vad han lovar ;) Han fick öppna paketen i våran säng och blev superglad över alla paket han fick!




Här får han blandannat ett eget Playstation 3 att ha på sitt rum.







Min syster Janet med hennes son <3





De 3 musketörerna! <3





Utslagen hjälte! hihi <3

William har haft en superdag med massvis av fina paket! Han är så glad och tacksam. Imorse hade Micke lagt Buzz kontroller i en diskmedelkartong och slagit in, när William öppnade så sa han "Åh, diskmedel, vad coolt. Tack!" hahahahahaha han är verkligen tacksam för allt han får, men tur att det inte var diskmedel ;)

Tyvärr har jag jobbat idag så jag missade hans kalas =( Men vi firade på morgonen och när jag kom hem. Nu kom jag nyss hem från stallet efter ett skitroligt ridpass i ridhuset så nu är det dags för att duscha och sova. Jobb imorgon igen! Huvudvärk har jag...



William och Lollan igår =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Klänningen/tunikan Linnea har på sig, sån hade Nova när hon var liten. :) Den var SUPER gullig! Grattis till William på hans 6 årsdag!

2012-04-23 @ 09:33:38
URL: http://carolinesvardag.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Har du beställt tårtan från trollet?? har en liten kille som gärna skulle ha en likadan!!

2012-04-23 @ 20:40:44
Postat av: Ida svar

Hej! Ja tårtan är från Trollet :-)

2012-04-23 @ 22:26:51
Postat av: Sarah Nilsson

Stooort grattis i efterskott till dig Wille. Tänk att det var så längesen vi var hos er på kalas...kram

2012-04-24 @ 11:26:16
Postat av: SV:

Saaaaaaraaaah!!!! Hur mår du och ni???

2012-04-24 @ 19:54:09
Postat av: Sarah Nilsson

Jo sådär...kunde varit bättre ;) Jag har börjat blogga igen, har du kvar den? annars skriver jag ganska flitigt på fejjan. Kram

2012-04-28 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0