★ aj aj aj

Igår hade vi en fantastisk dag hos syster Janet och kusin Benjamin.
Vi var bland annat ute och lekte med barnen, åkte snowracer som aldrig förr =P



Benjamin drar William i pulkan <3

Jag som är så smärt och smidig gjorde ju såklart illa mig i pulkabacken! Flög av som ett djur och gjorde illa foten på någe vis. Aj min fot, aj min fot, aj min fot var det enda jag sa samtidigt som jag gapskrattade! Janet fick hjälpa mig mig sen har det bara blivit värre. Det gör upp ända upp till knät på något snurrande vis, måste vara något ledband eller annan mjukdel? Jag är svullen och röd ända upp. Andra benet är blått. Haha jaaa det kostar att ligga på topp =P Kul var det iallafall!



Kusinerna spelar Twister och jag beundrar deras smidighet!



Nu ska vi snart åka iväg och lämna Linnéa hos sin mormor som är så snäll och ställer upp som barnvakt så vi kan åka på bio med William =) Mästerkatten. Gud vad skoj =) =) =)


Kommentarer
Postat av: micke

Tack i går fam malmström . Det var riktigt kul.

Tack för idag ida och william

2012-02-05 @ 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0