★ Fantastiska vårdag




Pälstussar på marken, sol, värme, fågelkvitter = Vår

Fantastiska underbara vårdag! Dagen började inte lika fantastiskt dock, men svärmor tog barnen så jag begav mig till stallet... Pussade på min prins. Borstade honom utomhus i solen, var tvungen att ta av mig jackan för solen värmde så =) Han fäller, fåglarna kvittrade, solen sken och allt var underbart =) Vi tog en promenad tillsammans och han gick med långa steg och frustade nöjt...

När jag kom hem så exploderade mitt huvud och jag däckade i soffan... Men upp igen och hämta barnen, åkte och storhandlade mat, igen. Helt sjukt vad det går åt mat när man är en familj med 2 barn. ojojoj =)

På måndag börjar jag jobba... Känns sådär måste jag säga. Var ska jag ställa bilen under tiden? Känns konstigt att jag ska jobba... var 2 år sedan. 2 år. Sjukt lång tid men känns som igår? Vad hände med tiden när man fick barn??

Det vankas fotboll här hemma nu så jag ska krypa ner i soffan och se hur det går för debutanten Guidetti.

Kommentarer
Postat av: Sofija

Då ska du se hur mycket mat det går åt när man har 3 barn;)

2012-02-29 @ 20:46:41
Postat av: Emelinda

Shit vad tiden går, 2 år sedan? Hoppas det ska gå bra att komma tillbaka till jobbet och att du blir BRA bemött!

2012-03-01 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0