★ halsfluss och öroninflammation på 11 års dagen

idag firar jag och min älskling 11 år ihop. tack för 11 fantastiska år micke! det har inte direkt firats då vi haft fullt upp med en sjuk Linnea. natten var hemsk! jag sov 3 timmar mellan 02-05 och var helt väck hela förmiddagen. min telefon fungerar bara med wifin och jag kunde inte ens ta emot sms under en tid. så under tiden som jag sov med Linnea hade micke fixat doktortid och kom hem tidigare från jobbet. jag visste inte det eftersom han inte fick tag på mig. hos doktorn visar det sig att hon har öroninflammation och halsfluss! stackars min lilla snörpa! inte undra på att hon är så gnällig och gråtig och extremt sjuk :-( men nu har hon fått penicillin iaf så jag hoppas hon blir frisk snart, stackaren har varit sjuk enda sedan början av december!

Kommentarer
Postat av: morfar

det behövs en morfar puss, bättre än pencilin.

Stackare krya på dej nu.

Önskar MORFAR

2012-02-15 @ 15:22:36
Postat av: Emelinda

Nej men fy, stackars lilla gumman :-( Krya på dig Linnéa!

2012-02-15 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0