★ halt häst

min häst visar alla tecken på ringbandsförträngning. har bestämt mig för att köra honom till klinik för en ordentlig utredning med röntken och ultraljud. ju mer jag rotar i det desto mer faller pusselbitarna på plats. om min häst diagnoseras med detta så vet jag inte vad jag tar mig till. en operation kostar en aning och få hästar blir bra. om jag jag måste ta bort min häst så vet jag inte hur jag ska kunna fortsätta leva. då måste jag läggas in på psyket. lycka till att sova. imorgon ringer jag kliniken och försäkringsbolaget för vidare information. jag tror på karma, vad har jag gjort för att förtjäna det här? fan om mina misstankar visar sig sanna.

Kommentarer
Postat av: Fitri

Håller tummarna hårt!!

2012-02-27 @ 22:39:32
Postat av: Sofija

Håller tummar och tår för att dina misstankar är fel! Kram på dig

2012-02-29 @ 09:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0