★ Sammandrag melodifestivalen



Cameltoe girl... Ingen bra bild dock, det syntes så tydligt när hon gick upp på scenen.

Jag tror att  Mollys och Erics break up är en PR kupp. Låten "handlar" om dem och allt blir så puttinutt. De vinner folkets medkänsla för alla vet om bakgrunden mellan dom. Hon har fått bra publicitet och folk känner i texten... Nu har hon vunnit till globen, snart kommer skriverier om hur de har hittat tillbaka till varandra, för att få ännu mera publicitet.

Jajjemen, thats what I think!

Och rätt hade jag ang Andreas Johnssons plagiat på Suede. Tog inte lång tid förrens det stod på Nöjesbladet... Ja herregud, att en sådan etablerad artist inte kan göra egen musik??

Och Ranelid, HAHAHAHAHAHAAAA VEM fan röstade vidare honom och plankade Mattias? Ja jag säger då det...


Han stod där med sitt fläckiga brun-utan-sol ansikte och gormade på skånska "kärleken är det finaste vi har" blaaa blaaa... ja jätte bra Ranelid, vilken strålande insats, var lärde du dig det, på musikhögskolan? Jag hade aldrig klarat det, vilken merit du sitter på.

Melodifestivalen är ett stort SKÄMT som endast handlar om pengar och folk är så dumma att de faktiskt lägger pengar på det för att rösta?

Jag tittar på det, men mest är jag elak och kommenterar alla som är med, jag har aldrig gillat melodifestivalen och det kommer ju inte bli bättre med åren precis... Kan man inte bara utesluta såna här oseriösa bidrag, som Ranelid och Sean Banan? Snälla? Ni tar plats från riktigt duktiga artister... Ni skämmer ut Sverige.

Men, trots Mollys Cameltoe så tycker jag att hennes låt var bra. Punkt.

Igår så red jag ut med Anna, vi skulle försöka rida till Åda men min häst är ju så fasligt rädd för kor så vi fick ta en alternativ väg på åkern istället för att rida förbi korna... Men det fanns ju inga vägar ut! Vi irrade omkring på åkern så vi blev alldeles snöblinda, på alldeles för pigga hästar som gick på helspänn och tyckte allt var läskigt. "En fågel, aaaaaaaaah, spring!!!!!" Typ... Vi skrattade hela uteritten iaf så vi hade roligt =P

Vad har dagen att erbjuda idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0