★ smurf village

Sitter här i soffan med William som precis åt upp 5 pannkakor istället för en kvällsmacka. Man kan ju tro att han inte får middag här hemma :-) middagstipsen från er verkligen HAGLADE in så det fick bli rester till middag idag. Ibland får man väl göra så, bättre än att slänga... När jag bloggar från telefonen så hamnar all text i en klump. Någon som vet om det finns en android app för bloggen? Jag vet inte hur man kollar sånt, jag har ju fullt upp med mina smurfar :-P någon mer än jag och micke som fastnat framför smurf village? Hihi. Nu har jag börjat rida min plutt häst igen efter en vila med vitamin boost. Han är helt annorlunda! Det är så fantastiskt! Idag red vi på den stora åkern och han ville bara fram fram fram. Allt var bara så underbart med den soliga uteritten, han frustade så nöjt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0