★ Snökanon

Det är otroligt trevligt med garage när det är så här förjävla kallt ute! Och ibland så gör man en sån där otroooligt snygg parkering, som idag! Då man missar inredningen med en hårsmån =P




Våran dag började i stallet, tog med mig barnen och åkte ut, -14 grader men barnen var välklädda. Satte på Lolloboll hans vintertäcke och mockade hans box. Fixade hans mat och donade lite. Linnéa snodde en morot som hon gick och gnagde på. Att börja dagen såhär är nog det bästa man kan göra. Man får mer energi då! Man kommer igång =)



Inte behöver jag känna mig ensam varje natt som Micke jobbar, inatt hade jag ju faktiskt sällskap =)



Linnéa ser ut som en hungrig polack!!




Rida rida ranka, kossan heter Blanka!



Duktiga tjejen torkar upp sin mat


Vet ni vad dagens höjdpunkt är när man är mammaledig? Det är när posten kommer. Det nästan pirrar till i magen "Ja, nu kommer den!" Jag springer ut till brevlådan, som ett barn på julafton, bläddrar bland kuverten och lägger i en hög på bordet. För inget var till mig. Det är det aldrig. Ändå så är det så roligt när den kommer!

Tragiskt eller fantastiskt?

Går här och inväntar denna sk "snökanon" som ska dra in här över... Jag väntar med spänning! Hoppas det blir extremt! Då ska vi mysa in oss här hemma med tända ljus, hockey och godis. Varm choklad och myselipyseli <3 Det som fattas är min kamin! Förstår inte varför ingen bara hör min vädjan om en härlig braskamin?? Kom och installera nu... Komsi komsi?? Ps, det måste vara gratis. Ds. =P

Röjarn sover så nu blir det slösurf i soffan och vila mitt huvud som jag har KONSTANT ont i.

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0