★ Gammalt

Fick ett gäng gamla kort av mamma som hon hittade när hon rensade... 90 talets mode var verkliogen HETT. Det må jag säga!!




Cammen, du är så bedårande på detta kort! Fan vad söt du är min lilla Camm!! Skärmkeps...ååååh.



Som vi påskade ihop! Vi satt i timtals efter skolan och gjorde påskkort till alla hushåll som vi länsade på godis! Nuförtiden så får man ju aldrig några gulligt ritade kort....



Som taget ur en Amerikansk picknick. Haha SNYGGVE.



Jag och min tvillingbror. Det var länge sen vi sågs nu faktiskt...



Snömannen invaderar med sina jätte stövlar. Ser att vara morfars skor i storlek 47 men det är bara brorsans 34:or som sitter på. Hon har kommit in i skoperioden, jätte kul att knalla runt i andras skor!

Idag så har hovslagaren varit hos LolliBoll och slipat lite. Han blev så fin så <3 Tydligen ska det bli snökaos imorgon? Så typiskt, för jag hängde vintertäcket på boxdörren utifall att. MEN, jag ställde aldrig in det måttmässigt. Smart Ida, verkligen. Är det busväder imorgon så åker jag ut fortare än blixten och fixar det!

Annars har dagen inte bjudit på någe särskilt... Jag och Linnéa blev bjudna på lunch hemma hos svärmor, man tackar!!

William står här och suckar, han ska spela på datorn.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha älskar dig & din tvillingbror :-P



Jag har massa vackra bilder på dig jag också. Bla. när du sitter med fettranden från julskinkan hängandes i näsborren. HAHA, minns du?

2012-02-01 @ 19:57:29
Postat av: ida

Haha va? Nej gud det har jag förträngt!

2012-02-01 @ 20:13:09
Postat av: Fitri

Haha.. Så jäkla kul med gamla kort =) Du var ju superfin då som nu!

2012-02-01 @ 20:40:36
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: micke

Det är roligt med gammla kort.

2012-02-02 @ 01:03:07
Postat av: Emelie

asgarvar Harry!! Harry! Would you like to meet me in London for a jolly good cup of tea?! :-p

2012-02-02 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0