★ Fabolous

STORT GRATTIS TILL MIN MAMMA IDAG SOM BLIR 42 ÅR!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIIIIIIIIIS!

Av mig och syrran fick hon ett presentkort på en klippning på Annica & Millas hårstudio i Trosa.... Ja våra karlar var ju såklart också med på presenten =)




Datorn är på idag för första gången på en hel vecka. Så då kan jag ju passa på att blogga en aning eller 2 ;)



Gott med lunch. Mammas makaronilåda är oslagbar säger hon och proppar i sig =P

Vad har jag gjort den här veckan egentligen? Tagit hand om barnen så gott det går typ. Det är väl det enda jag hunnit nu när Micke jobbar eftermiddag. Linnéa är sjuk men kanske håller det på att bli bättre, men så här har det hållt på nu i 3 månader så jag tvivlar på att det försvinner helt. Nu när hon varit sjuk så har hon ätit på nätterna 1 gång/natt. Micke har sovit som en gris så jag har tagit nätterna själv, som vanligt egentligen, eftersom han annars jobbar natt så är jag ju van. Hade hoppats på att få slippa någon natt men icke då... Men men så är det här i livet ;) Har istället försökt ta sovmorgon men det är inte så lätt då ljudnivån på dessa ungar är på 1 miljon decibel =P



Om ni bara visste hur mycket jag älskar er. Mina små kära kluttar, ni förgyller mitt liv så det bubblar över! Vad vore jag utan er? Ni är fantastiska, även om jag blir gråhårig emellanåt =P



Det är verkligen perfekt ridväder idag. En lång galopp på en snötäckt åker... Men Micke jobbar ju hela dagen så min medryttare får äran att rida idag... Jag hoppas på likadant väder imorgon och på söndag för då ska jag och Camilla S rida ut på äventyr =) =) =) Jag behöver det efter denna vecka *puh* ;)

Om inte Linnéa blir sämre med sin förkylning så ska båda barnen sova hos sin farmor och farfar imorgon. De frågade och vi jublade ett rungande Jaaaaaaa! haha ;) Vi ska väl ha lite romantic love med god mat och tända ljus. Vi firar 11 år den 14:nde så vi klämmer väl in det också ;)



William hade en blomma till sin farmor och farfar och ville skriva ett kort. Han fick inte till "och" men det står "till Percy och Marita från familjen Neiberg William." hihihihihiihihi Så ritade han en slarvig gubbe med tuttar och navel.



Williams segelbåt <3

Jahapp. Linnéa sover och William spelar tv spel. Jag ska krypa in under hans filt i soffan och mysa lite =)
Men bara för det kommer hon ju vakna, det fattar väl vem som helst =P

Förresten, förlåt för mina bittra inlägg tidigare men livet kan ju inte alltid vara på topp. Eller hur =)

Kommentarer
Postat av: janet

Vaddå 42 år? Blir hon inte 44? =O

2012-02-10 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0