★ Njuter, slappar, slöar, njuter and so on

Dagen startade 7:30 idag... duscha ungar och frukost sedan åkte jag till stallet. Red min lilla kärleksbulle på den snötäckta ängen, behöver jag ens skriva att det var superhärligt?? =) hihi

När jag kom hem så var det tomt här hemma... Micke var och lämnade barnen hos svärmor. Vi åkte och storhandlade i Lugn och Ro  i Nyköping... Sedan har vi bott i soffan utan några som helst förpliktelser. Hyrt 2 filmer "Abduction" och "Crazy stupid love"



Denna film var grym! Och coolt att vår svenske stjärna Michael Nyqvist hade en stor roll som "The bad guy" Riktigt bra film, rekommenderas!!



Denna film var rolig! Haha... =)




Kärleksbullen stod verkligen och DREGLADE när jag gjorde iordning hans vitaminboost. Det rann dregel som pölade sig på golvet, så sjukt gulligt att hästar kan dregla!! <3





Vitaminerna ger en orange mustasch <3 <3 <3



Måste drickas! En nyhet, hallon&björnbär. Något för dig Janet! =) Sjukt god.

Jag har sminkat mig och klätt upp mig dagen till ära för att få känna mig lite fin för en gångs skull, men varför gjorde jag det när jag ändå ligger nedbäddad under täcket i soffan? =D

Samtidigt som det är så fantastiskt mysigt att få vara barnfri ett helt dygn så saknar man barnen så mycket!! Williams Bamse ligger kvar på köksbordet och det skär i mammahjärtat att han inte fick med den... Jag snubblar över Linnéas prylar och jag LÄNGTAR tills jag får hålla dom i min famn igen =)

Men kan ni tänka er, jag är partysugen! Jag har inte festat på 2 år.  Skulle vara kul med en kväll i goda vänners sällskap, lite drinkar and a bunch load of laughter. Fyllan är inte nödvändig (snarare jobbig) men ett par drinkar och skratt skulle vara på sin plats =) Men jag orkar inte styra upp något =P

Kommentarer
Postat av: Janet

Kylen är fylld med den nya Ramlösan!! =P S

2012-02-12 @ 14:57:51
Postat av: Fitri

Lät förjävla skönt att bara få vara o ligga i soffan.. Inga måsten, inga som ska passas upp! Nästa barnfria tillfälle så ska jag göra exakt detsamma =)

Ligga i sängen o glo på TV.. Komma på vid 20:30 att vi inte ätit ngt på hela dan. För att att sen beställa hem pizza o äta i sängen ;P UNDERBART!!



Den smaken på Ramlösan är extremt MUMS!



Fortf Ida.. Kryssningen YAOO! Jag vill inte heller bli full, ser ingen mening med det.. Men att få dansa, byta miljö o SKRATTA - hell yeah!!

Du är så jäääla rutten =P Följer du med om det fortf finns platser kvar??



Kiss

2012-02-12 @ 15:08:16
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: micke

Det var skönt. Mycket mysig kväll. Fick tillbaka en dotter med feber. Hon har sovit länge nu tycker jag. Hm hm

2012-02-12 @ 15:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0