★ Fredag den jävla 13:nde

Att vakna på fel sida Fredag den 13:nde kan inte båda gott. Idag vill jag inte vara vaken överhuvudtaget. Det första jag tänkte när jag vaknade var "Nej jag vill inte" Vaknar man med den inställningen redan inprogrammerad utan att man knappt hunnit tänka så kan dagen bara bli katastrof. Med all den negativa energin som tär på mig inifrån och ut. Förpestar min omgivning till pulver.

Det tog mig 30 minuter, lätt överdrivet, att starta en tvättmaskin för min ¤%#"%/¤##  dotter sitter på köksbänken ta-mig-fan varenda sekund. 1 liten sekund att jag missar och hon kan vara död. Landa fel och bryta nacken, bryta halvt ihjäl sig.

Byggde för ingången till vardagsrummet så hon skulle hålla sig borta men vad trodde jag egentligen? Tog henne 1 minut att hitta en lösning att klättra över- i totalt gallskrik.

I min änglavackra dotter bor en demon. Hur ska jag orka en dag som denna? Just nu sitter hon still (!!!!!!!!) men det är bara för att hon sitter och suger på en dyr tvspels sladd. Men jag bryr mig inte. Kan köpa en ny sladd. Att hon sitter still och är tyst är värt Guld.

Jag har huvudvärk och tjockt grönt snor. William spelar tv spel- Lego Pirates of the Caribbian. Han har högsta volym och idag är allt bara feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.

Sådär, då har jag ´spridit ut mitt glada humör till er. Man ska ju dela med sig säger de ju. Nu har jag gjort det. Och fan så skönt det var att få det ur sig. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Hoppas eran dag blir bättre än min.

Satana perkkele.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan glädja dig med syrran att jag vakna med migrän :-( så fredag den 13 it is ! Känns lagom kul en fredag ! Wille va lugn som en filbunke å Linnea tornado Ulla !

2012-01-13 @ 10:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0