★ hjärnsläpp

Har tillbringat ett par timmar av min dag i stallet. Underbart och mysigt som alltid.

Anna red min häst och jag fick fler användbara tips så jag längtar upp till hästryggen igen efter ett par veckors vila för min klutt. Imorgon kommer hästmassören och det ser jag fram emot =)



Fina Anna rider min fina häst =)

William är inte hemma som vanligt. Gissa vem han åkte till?? Farfar såklart. Jahopp, nu lär jag ju inte se honom hela helgen! Dessutom är han ju sjuk... men men

Linnéa ligger och sover- hostar- vaknar-gråter-hostar osv. Jajjemen. Ojojoj vad hon hostar =(

Jag skulle skriva om något, men om vad?? Hatar när jag får såna hära hjärnsläpp. meeeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0