★ Logoped mmm visst.



Fram och tillbaka i lilla tunneln! Har varit på Kyrkis båda dagarna. Minimänniskan har så roligt där =) Och då blir det inte lika segt att vara hemma= WinWin situation!

När vi åt lunch där idag så sreverades det lasagne. Linnéa fick sin tallrik med mat och en liten gaffel. Hon moffa och smacka så det stod de härliga till. Hon äter nu med gaffel =) En mamma bredvid mig blev imponerad men för mig är det ju naturligt. Hon vill ju äta själv och har alltid gjort. Att bli matad är inte henns grej, inte burkmat eller färdigmat heller. Hemlagat ska det va och då ska man minsann smaska själv =) Min lilla Diva börjar bli stor, äter helt själv med gaffel <3

Måste säga att hon är en helt annan unge nu när vi varit på kyrkis och lekt. Lite mer medgörlig =P
Hon skulle nog älska dagis, men det blir till hösten, vi har ju kyrkis ;)



William har väntat 5 månader på att få en kallelse till logopeden. Idag kom brevet. Att de mottagit remissen och en kallelse kommer om 7 månader. Skojar dom??? Ska han behöva vänta i 1 år för att få hjälp? Vården är ett skämt enligt mig.

Ajja, han kan iallafall säga SMÖR nu, och inte pör ;) hihihihihi. Eller ah, smöj. R:en sitter inte.

Linnéas nya ord= BAJS. Jajjemen.

Kommentarer
Postat av: Sofija

Åh vad jag önskar att jag hade kunnat vara på Kyrkis med er idag! Nästa tisdag, då måste vi banne mig ses på Kyrkis i Trosa.

2012-01-17 @ 21:49:06
Postat av: micke

Det är skönt att hon äter själv. Då kan man äta själv. Slipper passa upp lika mycket.

Hon skulle gilla dagis massor det tror jag också.

Men men kyris duger:-)

2012-01-19 @ 01:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0