★ prutt

Jag och Linnéa har varit i stallet ett par timmar imorse. Vi hade jätte mysigt och hon tyckte inte att det var tråkigt för en gångs skull =) Hon ville mest vara med Ulla hela tiden. hihi

Nu sover hon och jag njuter av tystnaden... Man nästan hör när dammtussarna växer under soffan. Så tyst är det.





Mammas duktiga minimänniska äter upp sin mat

Jag borde plocka här hemma men soffan lockar...

Igår kväll så såg jag en annons, där en person skänker bort 3 st flyttlådor med hästutrustning, tex täcken, benskydd mm. Skickade ett sms en timme efter annonsen kommit ut. Vågade inte ringa eftersom klockan var efter 22. Imorse ringde jag, då är jag nr 2 på listan. Personen före visste när hon kunde komma, kanske på lördag och jag flirtade hej vilt att jag minsann kan komma nu med en gång och betalar gärna för grejerna. "Jag ska prata med den andra personen så ringer jag dig under dagen" fick jag till svar. Jag kan ju kyssa grejerna adjö *gråter* Så förbannat surt att jag gick miste om allt detta. Det liksom vrider sig en stor ångestboll i magen. Jökamäki sprängdeg.

Är det förresten bara jag som undrar varför folk skriver inlägg med initialer? Typ:

"Idag träffade jag A, vi fikade på M. Senare kom Ö och B och mötte upp oss. Vi hade jätte trevligt. Synd bara att U var magsjuk. Väl hemma när P kom hem så gav vi A B C D E F mat med F åt inget. "osv osv osv

Finns det något tråkigare än sådana inlägg? Jag ger upp att läsa och klickar in på nästa blogg istället.

Tjoflöjt!





Kommentarer
Postat av: Emelinda

Jag skriver så när jag inte vill benämna hela namnet på en person eller bara av ren lathet när jag inte orkar skriva allas hela namn :-) Antar att folket som skriver så på både platser o allt möjligt gör det för att de inte vill vara hela offentliga?!

2012-01-18 @ 18:15:42
Postat av: Fitri

Tråkigt med grejjerna.. Förstår att det svider illa när man var såå nära! O allt var GRATIS dessutom!!



Håller med dig om initialerna.. Blir ju genast mkt tråkigare o opersonligt. Sen förstår jag att vissa gör så med. Men hela tiden..nej tack ;P



Söt hon är minimänniskan!! <3

2012-01-18 @ 20:10:22
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0