★ massage



Jag älskar rea! speciellt när det är halva reapriset. Smet in på Hööks idag medans svärmor var barnvakt till våra sjuka barn. William fick ett par helskodda ridbyxor för 119:- Ordinarie pris var 479:- I like it! Lollan fick ett strasspannpand, men som tyvärr inte passade tränset =( *snyft* Ska fasen försöka komma på en lösning, jag SKA ha pannbandet!




LolliBoll har fått njuta av massage idag. Massören Jennifer Eriksson kollade hans rörelsemönster, kollade om han var sned, hur bäckenet reagerade, töjde hans muskler, masserade och stretchade. Han njöt till fullo och han fick några muskelknutor bortmasserade. Även bogbladen blev ruckade och där var musklerna lite svullna. Han triceps på höger sida var hård och överarbetad. Hältan är iallafall borta efter 3 veckors vila med promenader och har sin förklaring. Problemet satt i bogen som vi hela tiden misstänkte. När han var klar fick  han sitt mjuka fleecetäcke på sig, han kissade och bajsade sen somnade han i boxen <3 <3 <3

Jag rekommenderar starkt Jennifer Eriksson! Hon är väldigt kunnig, noga, lugn, trevlig, snäll, ja väldigt proffesionell. Hon är delvis brandman till yrket och hennes sambo är massör. Hon är väldigt kunnig på sin sak. Självklart är hon utbildad. Henne ska ni boka om du vill ge din häst massage eller om du vill få reda på om din häst rör sig rätt och hur musklerna ser ut, om kroppen är jämt musklad osv. Jag tog hela paketet och är vrålnöjd!

Nu behöver jag bara raka hans ben lite så blir allt tip top. Han har fått mugg... Han hade så fina ben, utan någe mugg, sen kom en lerperiod och jag spolade hans ben varje dag. Vilket resulterade i att hovskägget ständigt var blött så det blev svampigt och muggen kom som ett brev på posten.

Jag är så frusen, vill ta en het dusch men jag orkar verkligen inte. Och bara tanken på hur kallt det blir så fort man kliver ur duschen är rena självmordet!!

Nu ska William äta tacos sen blir det en omgång av Bajsspelet. hoho

Kommentarer
Postat av: micke

Skönt för honom. Det behövde bollen ha.

Hoppas att William vill ha de bara:-)

2012-01-22 @ 03:41:55
Postat av: Emelinda

Mugg??? :-P



Rea tycker vi absolut om :-) Är typ bara då jag shoppar, haha!



Tack vännen, det känns superkul! Jag är bara sååå ivrig o vill hitta drömhuset nu, nu, nu!

2012-01-22 @ 19:09:17
Postat av: Sofija

Ah, det var därför du ville ha Marcus nummer:)

2012-01-22 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0