★ Positivt och fantastiskt

Vi dividerade imorse om att åka till Gumshallen i Nyköping på loppis/basar... Men bestämde oss för att stanna hemma. Jag åkte till stallet istället =P Skrubbade ren hans box och tog bort all damm och spindelnät. Mockade ur den ordentligt och gjorde fint. Tog sen med mig Boll in i ridhuset så fick han hålla mig sällskap medans jag krattade, tog fram ett litet hinder ifall han blev busig och ville skutta lite. Men han traskade mest omkring och åt plastblommor och speglade sig =P Kom fram till mig ibland och kollade läget sen traskade han vidare...

Solen sken ju idag! Så fantastiskt! När ridhuset var färdigt så släppte jag honom på ridbanan, hämtade lite mat till honom samt mina borstar. Där stod jag i solen och borstade honom, eftersom han fäller päls redan så fick jag sådana vårkänslor! Anitas och Bernts barnbarn och åkte kälke i backen och all energi runt om var så positiv och lycklig. Vi bestämde oss för att ta en promenad i skogen och det var med raska steg i snön =) När vi kom ut från skogen så ser jag Jenny galoppera på Trollina på ängen så snön yr, det såg så fantastiskt härligt ut!! Den där härliga energin vilade över hela Hunga idag tror jag =) Han fick sig en hink med vatten sedan fick han gå ut i hagen igen =)




Solen glimtar bakom oss



Min make är så otroligt HOT!



Äppelskal på kinden och coola glajjer på en ball tjej


Såg på filmen 2012 igår igen... Varför??? Drömde mardrömmar såklart. Måste ta itu med min dödsångest som jag går omkring och bär på, sjukt jobbigt!  Och Pappa, lova att du inte får hjärtattack??? Det var så läskigt när du fick det i min dröm, hur du låg där på golvet och kved =(



HAHAHAHAHAAA *TROLL*

Sanne och Anton har varit här idag, det var myspys! Sedan bakade vi pepparkakor med William. De sålde ut deg för 5 spänn så lite julebak på vårkvisten fick det bli =P



Ett litet stycke hjärtegryn

William ville som vanligt inte vara med på kort...

Imorgon ska vi ÄNTLIGEN få träffa lille Max, min systerson och barnens kusin. Pga  våra förkylningar så har vi inte vågat hälsa på, skulle aldrig förlåta oss själva om lillbebis blir dundersjuk! Han är snart 1 månad gammal och jag har inte hållt honom i min famn än =O Kan ni förstå att jag LÄNGTAR!!!???

Maxen, snart kommer jag, tjooohooooo!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så välkommna <3

2012-01-30 @ 09:33:02
Postat av: Sofija

Låter ljuvligt! det är alltid skönt att få sig en dos av positiv energi <3

2012-01-30 @ 10:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0