★ diarée på hela köksgolvet är mysigt

Förmiddagen spenderades på Kyrkis tillsammans med Fitri och alla andra mammor. Det är verkligen skönt att vara där för Linnéa kan röja och springa bäst hon vill. Behöver aldrig oroa mig för farliga saker. Ja det skulle isånna fall vara när hon klättrar på möblerna men det är ju inget i jämförelse mot hemma... William lekte som en dåre med Vincent och Milo så att han blev alldeles toksvettig!




Medans jag skär upp kalopskött så röjer Ursut allt i sin väg... Varenda plastpåse åker ut och alla rullar rullas ut...



Varenda våtservett åker ut...

Efter dessa kort togs så bajsade hon ner hela köket med diarée. Hann lagom torka upp allt + henne så kom nästa hög som hon kluttade ut över golvet... Mmm. Och det debatteras om bakterier i restaurangkök? Kom för allt i världen inte hit och ät!! Här har vi avföring i köket, alla köksredskap ligger på golvet 18 ggr om dagen, det slickas och kladdas på samt så sitter det en naken dam i kastrullerna emellanåt. Japp. Så är det. Säger bara det... Ursut...



Hon är ju värsta långhårig när lockarna räts ut. hihi =)

Red idag, kände hans ben, han kändes helt okej, men ska ändå åka till klinik... För jag vill det. Red 20 minuter och han tuggade på bra emellanåt, hade kunnat bli ett bra ridpass om jag fortsatt. Men jag pressade han inte på någonting, ville bara känna hur han rörde sig...



William skulle minsann inte vara med på kort...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahaha! Jag skrattar ihjäl mig! Du är så rolig! Lilla söta Linnea.. Tornadon! Hon är ju bara för goo!! <3

2012-03-03 @ 00:29:17
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0