★ Dubbelsuck

Jag hade faktiskt glömt bort hur spydig Personen är... Eller hade jag bara förträngt det?

Jag ringer:

"Hej * det är Ida!"
"Jaha?"
"Hur är det?"

Personen drar en harang om hur förjävligt det är.

"Okej, kan du kolla en snabbis på schemat åt mig?"
"Men herregud, det kan du väl göra imorgon???????"
"Nej det kan jag inte. PUNKT."

Varför har vissa folk så svårt att vara trevliga? Bete sig som folk, le och skratta?
Jag får så dålig energi av dessa människor att jag mår illa i själen.

Nu kommer jag ihåg varför jag inte ville tillbaka till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åh neeej, jag minns så väl hur du mådde pga den där personen!! :-(



Du, sista helgen i april funderar vi på ett Vhd-besök. Middag hos fam. Neiberg? :-) Lååångt fram, men du kan väl fundera på saken. Puss

2012-03-07 @ 16:41:00
Postat av: Ida

Eme! Fundera? Är du full eller? Jag fixar barnvakt och en jävligt god middag! Ni är sjukt välkomna! Tjohoo!

2012-03-07 @ 19:20:43
Postat av: Sofija

Vad händer om du rågar personen varför hon är så otrevlig? Det har jag gjort ibland när jag har blivit dåligt bemött och då brukar det vända rätt snabbt:) Man behöver inte fråga på ett otrevligt sätt, utan typ vara öööövertrevlig själv. Då brukar dom få sig en liten tankeställare ;)

2012-03-07 @ 23:51:53
Postat av: Emelinda

Loooovely :-) Får höras närmare om det sen!



Vi kommer förresten inte till marknaden i år pga att jag ska cykla Tjejvättern som infaller samma datum. Kommer däremot helgen efter när det är Diggiloo och till Trosa Stadslopp :-)



Puss

2012-03-08 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0