★ jukka hukka sukka jorma

                   

                                 Tack William för de fina blommorna!

                 

                                      Detta är bra! Det gillar vi =)

                       

Jag försöker lära mig att äta salami. Jag måste dölja smaken med massa grönsaker men det går sakta men säkert framåt =P DÄREMOT så såg jag att det är hästkött i denna salami... Känns inte helt okej att äta det. Det är som att du som hundägare tar dig en hundbiff gryta alá Kina??


Kommentarer
Postat av: Sofija

Vad skönt med vårdnads bidraget! Hur är de det funkar, du får inte jobb alls då va?



Puss i påsk

2012-03-22 @ 10:27:34
Postat av: Ida svar

Jo jag får jobba hur mycket jag vill! Så länge Linnea inte går på dagis och att jag inte rör mina mammadagar. :-)

2012-03-22 @ 10:57:52
Postat av: Sofija

Aha är det så det funkar, trodde man inte fick jobba alls. Visst är vårdnadsbidraget på typ 3000:-?

2012-03-22 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0