★ Puss i påsk

Har fått slutet på ramsan så som jag minns den "...Ungarna rulla, katterna knulla och pisspottan stod på bordet"

Hela familjen har varit i stallet idag, vad annars en sån här varm dag =) Jag red ute utan jacka, fantastiskt! Bättre upp om jag inte fått blåsor på händerna pga av Lollans lätta framfart. Mina ridvantar är putsväck...
William red också så då satte vi Linnéa i barnvagn (japp hon satt kvar) och gick ut på en härlig promenad =)

Vill någon gissa var Wille är nu så vinner ni en puss i påsk! Hemma är han inte iaf...

Vi har tokstädat nu på kvällskvisten, var nästan rädd att soc skulle komma och omhänderta barnen ett tag... Nu får det vara fint fram till Ursut släpps lös imorgon bitti. Hon är som en vild tjur i Madrid när hon släpps lös. Röjer allt i sin väg! Kanske ska göra en film om henne? "Ursut i Madrid"

Nä hörrni, nåra bilder orkar jag inte med just nu, mobilen ligger och laddar upp sig för nya äventyr. Borde jag också göra... Så jag går och lägger mig själv på laddning i soffan. I med pluggen? Nä fy det lät snubbigt. Jökamäki. God natt.

Förresten, Djur.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Linda

Wille är hos sin Farfar <3 Å slutet på sången är Ungarna skrek, katterna sket å hundarna satt å runka !!

2012-03-04 @ 07:54:36
Postat av: micke

Oj oj. Vad mycket du har skrivit sen jag var inne senast.

Denna vecka blir det 6 arbets dagar skönt. Eller inte. 2 skift igen eller som jag säger pest eller kolera. Inget är bra. Imorgon börjar du och jobba. Puss

2012-03-04 @ 08:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0