★ Vila i frid <3

                                

                              Vila i frid du fina... Ett ljus står tänt för dig <3




                       

Jag tittar på mina barn och i dem finns du... Ditt blod flyter i min dotter, i min son. Det blir en annan verklighet när jag tänker på det sättet. Förut var du "bara" en man i mina nyfikna tankar, nu har jag så fruktansvärt mycket frågor och funderingar, nyfikenhet... Jag vill veta allt om dig Farfar. Min biologiska farfar. Jag hoppas att du trivs i himmelen och kanske träffar min Farfar Arne så han får berätta för dig vilken fin uppväxt han gav din son, min pappa.

                                                    

Ett utförligare blogginlägg kommer ikväll alternativt imorgon. Jag vinkar adjö i detta inlägg....

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2012-03-08 @ 15:06:09
Postat av: Emelinda

Kramar <3

2012-03-08 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0